Piknik v teepee

Dnes je 7.září. Tímto dnem se pro nás změnil celý svět. Před třemi lety se totiž narodil Matýsek, náš první syn. Je to až neskutečné jak to všechno letí, jaký kluk z něj vyrostl a ještě vyroste.
Je to prostě velký a úžasný brácha! I když jsem někdy z jejich vztahu na nervy :))

Víte, že kluci dostali k narozeninám kuchyňku. Už je to přes měsíc a já mám pořád hroznou radost z tak povedeného dárku. Byl to opravdu nejlepší kup, kluci si s ní opravdu vyhrají, trávíme tam většinu času - to je kafíčko sem, vajíčko tam :))

A tak vznikly fotky malého pikniku v teepee - protože si vetšinu "uvařených" jídel nosí tam :) 
Jsem opravdu pyšná máma! Nejen proto, jací jsou to zlatíčka, ale i proto, že všechny mé nápady se jim líbí a pokojíky opravdu milují. To je pro mne největší hnací motor!

Na fotkách můžete vidět také nové mint puntíky, ty mi dorazily až ze Švédska a jsou opravdu úžasné.
Musím vzdát hold firmě Stickstay, která tyto úžasné samolepky vyrábí. Určitě nakoukněte, vše je tak jemné, přesně lahodící mému oku.

Photo by Stickstay.se


Mějte krásné dny.

Vaše Teru















1 komentář:

  1. Nádherně sladěné,pěkné pro děti,moc se mi to líbí.
    Matýskovi všechno nejlepší k narozeninám !
    Přeji příjemný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat

Instagram