Čajový dýchánek

Tak venku je zase krásně slunečno, že by si to zima zase rozmyslela? Kéž by!
Matýsek je konečně zase ve školce, Mareček spinká a já si mohu vychutnat chvíle klidu - jsem totiž zase nemocná! Školka mi sice přináší velkou pomoc a Matýskovi radost, ale zároveň je plná bacilů, které si neustále přenášíme mezi sebou. Ale snad se to s teplým počasím změní! Člověk musí doufat :)

Dnes mám pro vás malý tip - objevila jsem úžasný černý sypaný čaj s francouzským karamelem. Je od francouzského šéfkuchaře Nicolase Vahé - já jsem na jeho věci obzvlášť "ujetá", hlavně na koření. Doma od něj máme rovnou čtyři kořenky a z toho tři jsou sůl :)) 
Další tip pro vás je tedy i na sůl a to s bazalkou a parmazánem - ta je moje nejoblíbenější.

I přes mou obrovskou rýmu cítím krásnou vůni karamelu, čaj se dobře nabírá - mám na něj skvělou lžičku. Zatím všechny sypané čaje , které jsem ochutnala, nebyly tak dobré a většinou mi v kuchyni nadělali hrozný nepořádek - ale možná to s tím neumím, protože normálně piji jen sáčkové. Ale ta chuť se vůbec nedá srovnat, asi nakonec skončím jen u sypaných :)

Které čaje máte rádi vy?

Mějte se krásně.
Vaše Teru











2 komentáře:

  1. Já piju zásadně sypané a bylinkové a to z těch bylin, které si sama nasbírám, popř. kupuju Sonnentor, ale na Nicolase mám záslusk, tak uvidíme .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, já na ty černé čaje tolik nejsem, ale tenhle mi opravdu chutná. Nicolas opravdu nikdy nezklame :)

      Vymazat

Instagram