Samolepky

Jak už mě znáte, víte, že si ráda hraji i s pokojíčky kluků. V několika článcích jste si mohli přečíst i o mé zálibě k washi páskám a samolepící tapetě. Tentokrát jsem však nepoužila tapetu, ale samolepky ze Skinhome. Spousta lidí se podceňuje a nevěří ve své šikovné ručičky a tak je tady možnost zakoupit už hotové samolepky dle vlastního výběru a fantazie.
Hned jak jsem stránky uviděla, věděla jsem jaké a kam použiji. Po příchodu pošťáka jsem balíček  hned nadšeně rozbalovala a o víkendu pak vše nalepila. 
Samolepky jsou z lepšího materiálu než samolepící tapeta, kterou jsem doteď používala a zdá se mi, že i lépe drží a lépe se ze zdi sundavají. Hůře se mi však slepovaly z archu, ale to asi proto, že jsem na ně chtěla být opravdu opatrná, aby se mi s nimi hned něco nestalo.

Do menšího pokojíčku jsem si vybrala stromečky, protože jsem trochu pozměnila dekorace. Momentálně totiž ujíždím na motivech hor a tučňáků a tak sem stromeček skvěle zapadl.
Ve druhém pokojíčku přistál jeden puntík vedle druhého, což mi k mráčkům přišlo vhodné. Kapek je tam dost, tak proč nezkusit puntík :-)
Co na to říkáte? Mě se to líbí moc, hned ty pokoje vypadají zase trochu jinak.

Mějte se krásně a příště pro vás nafotím všechny změny! :-)

Vaše Teru








4 komentáře:

  1. Parádní! Ty stromečky tam zapadají úplně skvěle, moc se mi líbí i hory z washi pásky, fakt krása :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Prijemne barvicky, samolepky a hlavne tucnak polstar:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Marcelko, tučňák má velký úspěch, to jsem moc ráda - je to takový roztomilouš :)

      Vymazat

Instagram