Ložnice v procesu

V poslední době blog trochu šidím, tímto se moc omlouvám, ale jdeme z nemoci do nemoci a já už trochu ztrácím sílu. Ale nějaké radostné zprávy se u nás taky najdou - pracuje se na exteriéru (mém vysněném), ale i interiéru. Konečně jsem se vrhla na naší ložnici. 

Dlouho jsem nevěděla jak se s ní poprat, protože je to obrovská místnost - největší v celém domě. Zároveň je podkrovní, takže moc příležitostí k vylepšení zdí nemám. O to víc mi to pak zkomplikoval manžel, který přišel s tím, že tam chce mít infra saunu. 
V jediném volném rohu ve kterém by se mohlo pyšnit nějaké pěkné křesílko a stylová lampa na čtení. No nic, nezbývalo mi nic jiného než se s ní smířit (muž se musí smířit s více věcmi :))) a vymyslet novou variantu. Zatím je to ještě stále v procesu, ale už se to alespoň trochu pohnulo.

Minulý týden jsem využila slevové akce Shopping fever a nakoupila vysněné noční stolky. Zvolila jsem Kartell Componibili v bílé barvě - jak jinak u mě :)) Dlouho jsem nemohla najít pěkné a vkusné stolky se šuplíky - já bych úložný prostor ani nepotřebovala, ale manžel je na něj zvyklý. A Componibili mi přišel jako skvělý kompromis pro nás oba. Designovka, ale praktická. 
Manžel je však před mým naaranžováním neviděl a o to víc jsem byla překvapená, že se mu moc líbí!

Postel máme situovanou mezi střešními okny - jiná možnost bohužel nebyla, takže je to zároveň i mezi topením. Když jsem brouzdala po Pinterestu a přemýšlela jak si to naše ležení zútulním, uviděla jsem krásné fotky od Love Warriors (a jednu Via Martine) a hned jsem se zamilovala. Obrázky jsem stáhla, protože jsem je chtěla pouze v malé velikosti, a nechala vytisknout na pevnější papír. Pomocí washi pásek jsem je pak nalepila do výklenku střešního okna.
Co na to říkáte?

Lampa je zatím provizorní než objevím nějakou dokonalou. Ale přiznám se, že mi tam zase až tak nevadí.

Za dveře jsem pak umístila oblíbené G od Playtype - dlouho bylo nevyužité, protože IKEA přestala vyrábět rámy v této velikosti, ale našla jsem náhradu a tak už mohl zase na scénu:-) Vedle něj mám v plánu ještě nějakou kytku - ale ještě musím rozmyslet jakou a v jakém květináči.
No a mou oblíbenou Natalii vám nemusím představovat, ta má své místo už delší dobu.

Příště se zase dozvíte víc, pomaloučku polehoučku totiž pokračuji dál!

Mějte krásný den.

Vaše Teru






2 komentáře:

  1. Na loznici se letos take chystam a prave stolky jsou moji nocni murou trosku. Zatim nejsem definitivne rozdhonuta. Neva, hezke starosti:-).
    Mate fajn loznici, hlavne budte zdravi. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za komentář. S těmi stolky to chápu, taky mi trvalo než jsem vybrala - a i u těhle jsem se nemohla rozhodnout jakou velikost :)
      Tak přeji at dobře vybereš! :-) teď jsem pro změnu nemocná zase já, je to nekonečný kolotoč, ale snad už bude líp :)

      Vymazat

Instagram