Pokojíček pro NordicDay.cz

V poslední době se to tu dětskými věci jen hemží, co? Nebojte, sice ještě pár článků na toto téma chystám, ale budou i jiné a věřím, že stejně oblíbené! 
Na domečku se totiž od včerejšího dne dějí velké změny a já už se nemůžu dočkat až budou u konce a budu se vám moci pochlubit!

Dnešní článek je jen malé ohlédnutí po úžasné spolupráci s NordicDay.cz. Když mi totiž přišel email s pokyny a hlavně zadáním, byla jsem nadšená. 
Dětský pokojík? No jasně, to je přece přesně pro mě! A mít možnost vyzkoušet si produkty dle svého výběru? Ještě jednou "No jasně!" :)
Chvilku mi trvalo než jsem se rozhodla co vyberu, chtěla jsem na to mít klid a být si tím stoprocentně jistá. Mohla jsem si díky tomu vyzkoušet velmi oblíbené produkty a zároveň si rozmyslet, jak by to v pokojíku mohlo vypadat až kluci trochu povyrostou. 
V tomto článečku mám pro vás pár fotek, ale celý článek můžete vidět zde

Ještě jednou moc děkuji celému týmu ND za úžasnou příležitost!

Snad se to líbí i vám a přeji krásný úterní den!

Vaše Teru











3 komentáře:

  1. Terezko, nadhera. Pokojik bych brala i ja:-). Ten zajic je uzasny. Zdravi M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc dekuji! Zajíc je laska, ale draha laska :-(

      Vymazat
  2. Bydlení je rubrika webu Zprávy Novinky Na Zprávy Novinky se dočtete jak moderně bydlet Co s nájemním bydlením Vám poradí redakce Zprávy Novinky Rubriku Bydlení pro Vás připravuje Bydlení cz Jak se žije na Moravě Posílejte nám články a fotografie vašeho Bydlení Moderní Bydlení
    bydlení

    OdpovědětVymazat

Instagram