Čas pro sebe

Víte, že si moc ráda užívám chvilky, kdy Mareček po obědě spí. Člověk má čas nejen na práci, kterou normálně s dětmi neudělá, ale i na blog a hlavně na sebe. A čím jsou kluci starší, tím víc tu potřebu pociťuji. V poslední době se dost perou - respektive Maty Márovi neustále něco bere a ten hned ječí, piští a nechce mu to dát, Maty se samozřejmě nechce vzdát a začne ječet taky.
No, někdy to tu je opravdu blázinec. Občas bych se někam zamkla a "čuměla do blba". Ale to máme asi každá, že? I dokonalá Charlotta v Sexu ve městě, ale u té musím uznat, že to s tím druhým dítkem měla opravdu těžké.

Takže když se Mareček pořádně nadlábne a já se "odbydu" nějakým salátkem, nastává ten důležitý čas jen pro mě. Uvelebím se na gauči, zachumlám se do deky, na klín posadím počítač a už zahřívám nejen mozkové závity :-) 

Někdy mi to moc nemyslí, nejsem schopná napsat ani řádku, natož se na něco soustředit. A proto tyhle chvilky využívám i na něco dobrého k zakousnutí a dobrou kávu či čaj. V dnešním případě jsem sáhla po čaji, který jsem si naservírovala ve stylové nerezové lahvi od italské značky 24bottles.com. Něco takového jsem potřebovala! Strašně málo piji a i když to o sobě vím, tak to nějak nedokáži změnit. Tak snad mi v tom pomůže již zmíněná lahev.

Dnes je zároveň první prosincový den a já vám tímto přeji pohodové odpočítávání dnů do Ježíška :-)
A nebojte, ještě se uvidíme u několika článků.

Mějte se krásně.

Vaše Teru








5 komentářů:

  1. Terezko krásné, čisté, jednoduché, elegantní. Prostě doma! Pa a užívejte taky krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, presne tak to ma byt - najit si ten cas pro sebe a uzit podle sveho:-). V tak hezkem interieru to jde urcite samo:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji. No k mé naprosté spokojenosti to asi ještě chvilku potrvá, ale moc děkuji za pochvalu :) Krásný den!

      Vymazat
  3. Krásnej interiér Terez takovej bych si jednou představovala :-) Kde jsi kupovala tu hezkou bílou deku? Pokračuj dále v blogu ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram