Balení dárků

Do Štědrého dne zbývá už jen pár dnů a tak jsem se pustila do balení dárků. Zatím jsem stihla zabalit jen pár kousků, myslím, že mám co dělat a to mi manžel nedal ještě "hromádku" darů pro rodinu.

Pro letošní balení jsem zvolila ty nejobyčejnější věci, které kde můžete sehnat. Ale všichni přece víme, že v jednoduchosti je krása a největší krásy nám dává i sama příroda. Protože se naše letošní Vánoce (ale i příští) nesou v tomto duchu, bylo jasné, že tomu tak bude i u dárků. 
Obyčejný balící papír za 12 Kč role (nekonečná role:)), stuha, jutový provázek a jehličí či oblíbený eucalyptus. To všechno tvoří spolu se štítky dokonalou kombinaci. Alespoň pro mě :) 
Věřím, že by to ocenili i kluci, ale pro ty mám v plánu dětskou variantu. Šikovná Verča pro svůj eshop Bebis.cz vytvořila štítky a krabičky s motivem medvídka a u nás velmi oblíbené pandy. To všechno je ke stažení zde. Tak do toho, uděláte radost jak Verče, tak svým dětem :-)

Zítra na vás bude čekat článek s fotkami stromečku a pak možná (pokud to stihnu) náš prostřený stůl.
Tak mi ještě věnujte pár dnů a pak už bych vám popřála krásné svátky :-)

Mějte se krásně a brzy pa.
Vaše Teru












2 komentáře:

Instagram