Ježíšku, už můžeš!

... máme stromeček!

Stromeček jsem ozdobila v pátek, kdy byl Matýsek ve školce a Mareček spinkal. Ozdoby jsem použila ty, které jsem doma našla od loňských a předloňských Vánoc a myslím, že se perfektně doplňují, ač jsou každá jiná. A protože jsme vždycky měli malinkatý stromeček, tak jsou to jen takové pidi ozdobičky. Pro letošní stromek jsem jen dokoupila "sněhový řetěz" a stromeček tím doladila. Škoda, že není ten sníh i venku. Už je to pěkně dávno, kdy byl Štědrý den bílý a popravdě mi to docela chybí.

 Po příjezdu ze školky manžel stromeček rozsvítil a Matýskovi se rozzářila očka. Stromeček uvítal se slovy - jeee, Ježíšek :-)  Bylo to úžasný. Tyhle momenty jsou s dětmi nejvíc. Ale chvilku trvalo než pochopil, že Ježíšek přijde až 24.prosince.
 Upřímně? Už aby tady byl, strašně se těším jak bude nadšený, jak bude rozbalovat a "rozumbradovat" :-) A těším se i na to, až mé dárky uvidí i manžel. A i když jsou Vánoce hlavně pro děti, co se týče dárků, věřím, že on bude také nadšený a překvapený.

Tak si užijte ty nádherné chvilky se svými milovanými a hlavně buďte všichni zdraví. A moc vám děkuji za podporu, za vaše krásné komentáře a budu se na vás těšit v roce 2017!

Krásné svátky!

Vaše Teru




























1 komentář:

Instagram