Vánoce u nás

Kluci už jsou oba celkem vnímavý, Matýsek už má věk na to, aby vzal zprávu o Ježíškovi trochu v potaz. A tak se u nás nemluví o ničem jiném. Ježíšek totiž všechno vidí a tak dokonce nastal obrat i v uklízení hraček - doteď jsem ho k tomu musela přemlouvat a najednou? Běhá za mnou, že někde něco uklidil :-) Ne, že by nebyl pořádný (to spíš naopak, klukům vadí jakýkoliv drobek atd.), spíš je to lenoch. A proč by to dělal, když může maminka :-)
 Ač já už jsem dospělá, tohle období mu tak strašně závidím. Těšení se na Ježíška bylo vždycky nádherné zakončení roku. Doteď si pamatuji, jak jsem byla vždycky nervozní až mamka zazvoní na zvoneček a my se se sestrou nadšeně rozběhneme ke stromečku. Postupem času to nadšení už bylo takové ostýchavé, jako bychom se styděly tam běžet stejně jako když jsme byly malé. A vlastně to začalo ztrácet to kouzlo, které pro mě jako pro dítě Ježíšek měl. Teď už je to hlavně o tom, že jsem se svými kluky, s milovaným manželem a je nám dobře a jsme zdravý. To je v podstatě to jediné na čem záleží.
Ale to víte, že mám také tajná přání a těším se (a doufám), že Ježíšek překvapí :-)


Tak nakoukněte jak to u nás letos bude vypadat. O té doby, co jsem vyndala vánoční dekorace a hlavně, co jsme pověsili adventní kalendář z H&M , Matýsek pobíhá vesele kolem a vykřikuje, že se mu to líbí. No není to ta největší pochvala?:-)
Stromeček už stojí na terase a jen čeká na rozbalení a ozdobení. To u nás proběhne asi po víkendu, abychom si ho co nejvíce užili, protože nás pak čeká vánoční čas strávený u rodiny na jihu.

Dnešní focení jsem pojala trochu jinak - během několika různých dnů jsem pro vás nafotila naši vánoční výzdobu. Finální verze asi nebude nikdy, protože pořád něco přesouvám, dokupuji, dodělávám.. No, určitě to znáte také.. Nebo jsem takový blázen jen já?:-) Co je však na naši letošní výzdobě to hlavní - to je příroda všude kolem nás - tu jmelí, tu jehličí, tu eucalyptus. Ta vůně s nimi spojená, to jsou pro mne ty pravé Vánoce.

Ještě pro vás chystám náš stromeček a pak už si dávám "volno" a uvidíme se v novém roce! :-)
Tak se zatím mějte krásně a užívejte si ty krásné dny plné očekávání.

Vaše Teru




















2 komentáře:

  1. Dobrý den, máte to doma opravdu moc krásné. Zaujaly mě čb fotografie na stěnách, dají se koupit u nás nebo jsou ze zahraničí? Děkuji Kamila (eliasice@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat

Instagram