Winter style

V poslední době vás také zajímá můj styl oblékání. A tak jsem se rozhodla věnovat článek i tomuto.

Blíží se zima a já se jí nějak bojím. Vzhledem k tomu, že loni skoro žádná nebyla, mám tušení, že letos bude krutá. I když to tak zatím nevypadá.
A tak jsem začala hledat pěknou a zároveň opravdu teplou bundu. Moje srdce zatoužilo po úžasné péřové z Manga, ale kdo by za ní dal 6 500 Kč ? Já tedy ne a i po slevě byla bohužel dost drahá :-(

Během jednoho víkendu jsem celá zoufalá prošla snad všechny možné obchody. Těsně před odchodem domů mě však zachránila oblíbená Zara. Bunda tam tak ladně visela na věšáku, jako by na mě čekala. Černá, uvnitř s černým teplým chloupkem a koženými detaily. Moje srdce zajásalo. Byl to poslední kus v mojí velikosti a navíc za super cenu. Tak je vám asi jasné jak to dopadlo - pyšně jsem si ji odnášela v té jejich tmavě modré tašce.

Zde jsem si pro vás připravila malou inspirační koláž (opět vytvořena v Polyvore - miluji ty stránky).
Takhle nějak mě potkáte v ulicích Prahy :-)

Šedivý kabát mám již od loni a je také ze Zary. Nemohla jsem se rozhodnout zda ho mám vzít, tak jsem si počkala pár týdnů a než jsem se rozhoupala, byl o 1 000 Kč levnější. Nejsou takovéhle nákupy nejlepší? Já z těch věcí mám pak radost dvojnásobnou.

Během líčení pro časopis Marianne na mě vizážistka použila bordó rtěnku. Normálně jsem na sebe dost kritická, ale tentokrát jsem musela uznat, že mi moc slušela. Rozhodla jsem se, že rtěnky konečně začnu používat trochu více - mám jich opravdu mnoho a všechny jsem použila tak jednou, dvakrát.

Co myslíte vy?  Hodí se bordó barva na zimu?
Mě k těm Vánocům tak nějak sedí :)






Mějte se krásně.


Vaše Teru




Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram