Vánoční wishlist

Štědrý den je pomalu za dveřmi. Z okolních domů a bytů na nás srší světýlka ve tvaru stromečků, jelenů atd. Neříkám, že to nemám ráda, naopak, miluji to. K Vánocům to prostě patří. Ale někdy si říkám, jestli už to není moc. Lidi pak začínají bláznit, že nemají žádné dárky, obchoďáky jsou přeplněné k prasknutí - což jsem poznala teď o víkendu.
Také kupujete dárky na poslední chvíli? A co kupujete svým nejbližším?

Já už mám víceméně všechny dárky nakoupené, už mi zbývá jen jedna věc a to pro mého muže.
Mě se nejlíp nakupuje po Vánocích, kdy všechen ten stres opadne a navíc je na všechno nějaká sleva - a na to já většinou slyším :-D

Sestavila jsem pro vás takový malý wishlist - jedná se hlavně o věci do domečku, které se mi líbí a mé srdce po nich zatoužilo. To ale neznamená, že je budu mít, jsou to taková ta tajná přání, která se vůbec nemusí vyplnit :-)
Letošní Vánoce jsem si totiž od rodiny přála poukázky do e-shopu  NordicDay. Tak bude jen a jen na mě, co si koupím, a tím pádem nenastane ta trapná minuta ticha, proto, že se mi někdo netrefil do vkusu :)


A co si přejete vy?
Takové ty praktické věci jako bundu, rukavice, boty atd. mi splnil můj muž nebo i já sama. A pokud jsem si nějaké věci nedopřála teď, určitě je objevím v již zmíněných výprodejích a na zimu i jaro budu vybavená.
Už se na ně těším! :-)






Mějte se krásně a ještě se tento týden uvidíme u naší vánoční výzdoby!

Vaše Teru







Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram