Vánoční věnce

Při brouzdáním Pinterestem jsem narazila na krásné vánoční věnce a pár návodů na ně.
A tak jsem tu zase s další inspirací.

Psali jste si o to na mých facebookových stránkách (o dekorace na vchodové dveře) a tak jsem se rozhodla to dát nějak dohromady. Já se jen přiznám, že u nás přes rok asi jiné dekorace na dveřích nebudou - nějak jsem tomu nepřišla na chuť, respektive jsem neobjevila nic, co by se mi hodilo k našemu skandinávskému bydlení. Všude jsou samá srdíčka atd. a tomu já moc neholduji :)
Ale moc ráda se pokusím nějakou inspiraci zase sesbírat.

Co se týče vánočních dekorací, tak já už jsem si svůj věnec vyrobila. Je jednoduchý, pouze z jehličí a jiných zelených větviček - nevím přesně ty názvy, přivezla mi je kamarádka.
Ze začátku jsem nevěděla, jak věnec přidělat na dveře, protože háček ho neudržel a vlasec jsem neměla za co zachytit. Nakonec jsem použila tavnou pistoli a hele, ono to drží! A po Vánocích to pak snadno sundám - doufám :)
Momentálně si pohrávám s myšlenkou, že si vyrobím ještě jeden menší a dám ho i na branku. Tam by také mohl krásně vyniknout, vzhledem k tmavě šedivé barvě.

Jako základ jsem použila slamněný korpus (z Hornbachu za pár korun) a pomocí zeleného drátku jsem na něj větvičky přidělávala. Je to piplačka, dělala jsem to za tmy a s kluky za zády, ale myslím, že se docela povedl.

Co na něj říkáte? Je velmi jednoduchý, ale však už mě znáte, že jiný být u nás ani nemůže :-)






A tady ta trocha inspirace.









Zdroj: Pinterest



Mějte se krásně.

Vaše Teru













4 komentáře:

  1. Teri je krásný! Já se přiznám, že jsem si letos skoro úplně stejný na dveře letos koupila, jen jsem jej dozdobila bílou stuhou, a opravdu decentními bílošedými dekoracemi. V jednoduchosti je prostě krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, moc děkuji :) já jsem teď taky viděla jeden krásný a trochu mě zamrzelo, že jsem si ho vyrobila :-D ale je fakt, že takhle jsem na sebe alespoň pyšná, i když to vlastně nic nebylo :)

      Vymazat
  2. Ja uz robim teraz 3 veniec, tie co musis viazat, su naozaj piplacka. Usmievala som sa, ked si napisala , ze si vencek prilepila o dvere tavnou pistolou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem se taky smála, poradila mi to kamaradka :) ale zatim to porad drží, takze super rychle řešení :)

      Vymazat

Instagram