Christmas time

Jak jsem vám tento týden slíbila, přicházím s naším vánočním domovem. 
Chvilku jsem si s ním vůbec nebyla jistá, nějak mě to vůbec nebavilo chystat (zrovna mě, která tohle všechno tak miluje), chybí tomu prostě ten sníh a zima.
Místo toho jen prší a prší.

Ale nakonec jsem se do toho pečlivě pustila a jsem moc spokojená! 
Spoustu věcí jsem sehnala na poslední chvíli ve slevách a o to větší radost z nich mám. 
Polštářky jsou takový mix - H&M home, Pepco, IKEA a Fine Little Day.
Opět jsou použila papírové stromečky, které jste u nás mohli vidět i loni. Co se týče doplňků, dokupovala jsem jen pár nezbytností, zbytek jsem si uzpůsobila z loňských zásob, které jsem nakonec nevyužila.
Stromeček máme opravdu maličký, ale nám stačí, protože každoročně opouštíme dům a jedeme za rodinou na jih.
Ještě bych ráda zmínila, že vločky na stromečku jsem vyhrála u šikovné Veroniky. Myslím, že se k nám perfektně hodí. Já z nich mám opravdu velkou radost. 
Moc děkuji, Veru!

Myslím, že už jsem řekla dost, důležitý je celkový dojem a tak vás srdečně zvu k nakouknutí a posuďte sami :-)

Přeji vám krásné a veselé Vánoce a šťastný nový rok!
A uvidíme se po Novém roce, během svátků se chci naplno věnovat rodině.

Budu se na vás moc těšit!

Vaše Teru










































4 komentáře:

  1. Ahoj Teru!
    Krásně to máte doma nazdobené, je to decentní a jemné, čisté. Máš spoustu krásných věcí, které se mi líbí a také po nich pokukuju - třeba dekorativní domečky, "lego" boxy nebo stromečkový polštář. Hezké je, jak to máš propojené těmi větvičkami všude, ty malinké ve vázičkách, to je super nápad! Samozřejmě děkuju za milou zmínku o mně a ještě jednou krásné Vánoce! :-*
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc moc dekuji - za lichotky a za ozdubky :-* Krasne Vanoce i vam a hlavne šťastný novy rok!!
      Teru

      Vymazat
  2. Terezko, u vás doma je to vysloveně moje krevní skupina. Hezké!
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko, to me opravdu moc tesi! Dekuji :-) jeste me čeka spousta prace, ale kdyz me to taaak bavi :-)

      Vymazat

Instagram