Vánoční inspirace

Rok se s rokem sešel a já mám pro Vás další vánoční inspiraci. 

Přiznejme si to, každý se někým inspiruje. I já. Bez Pinterestu a Instagramu by člověk ani nevěděl, co to ten nordic styl vlastně je. A i přesto, že se někým inspirujeme, je každý byt/dům originál. A víte proč? Každý si to teplo domova vytváří jinak. Každý dokáže z různých maličkostí udělat něco úžasného. Na mě už ze všech stran dýchá vánoční atmosféra a tak jsem nějaká rozněžnělá :-)

Naše letošní Vánoce se ponesou ve znamení bílé, šedé, stříbrné a lehounce černé. Tuto kombinaci chci "rozbít" tmavě zelenou barvou - větvičkami jehličí atd. Tentokrát to tu chci mít opravdu provoněné lesem. A opět to není žádná velká investice, po zimě to vyhodíte a můžete zase začít dekorovat pomocí něčeho jiného.
První adventní neděli jsem se pustila do úpravy svícnu od Normann Copenhagen - líbí se mi, že má využití i po adventu. Je velmi jednoduchý a tak jsem mu tu vánoční náladu dodala právě jehličím. Jsem sama se sebou docela spokojená, protože ta zelená v našem bílém obýváku krásně svítí a zároveň to tak krásně voní!





Na naše vánoční bydlení si ještě chviličku počkejte, protože mi chybí pár drobností k doladění a pak se vám konečně pochlubím!
















Zdroj : Pinterest



Mějte se krásně.

Vaše Teru


1 komentář:

  1. Nádhera Teru! Svícen vypadá skvěle s těmi větvičkami! A mluvíš mi z duše - samozřejmě, že se všichni "někde" inspirujeme, ale ve finále si nikdo neudělá úplně navlas to samé a mě to množství nápadů nikdy nepřestane udivovat a mile překvapovat...
    V.

    OdpovědětVymazat

Instagram