Naše dárky

Tak a je po Vánocích. Vlastně už delší dobu, ale teprve teď jsem odstrojila ten náš pidi stromeček a schovala větvičky. A také konečně nafotila pár našich dárků, které rozhodně stojí za zmínku. 

Začnu tedy dárky pro ty naše kluky. Matýsek dostal hrneček Dombo, již zmíněné prostírání ve tvaru mráčku, nové lego boxy a další knížky. Moc rád si totiž čte. Knížky máme schované v plstěném boxu z H&M HOME, který jste mohli vidět i na fotkách z našeho vánočního domova.




Pro Marečka jsem koupila hračku na kočárek od značky Done by Deer. Vzhledem k častému cestování s kočárkem ji opravdu využijeme a velmi mě těší, že ho opravdu baví.
K cestování jsem také potřebovala nějakou krásnou termosku na vodu. A tou mi udělala radost má sestra - přivezla mi ji ze Švédska a myslím, že nemohla vybrat lépe!





Pokud by jste měli zájem o krásné designové věci pro děti, tak nakouněte sem - www.bebis.cz.
Dnes tento úžasný e-shop otevřel a já musím říct, že přesně toto mi v ČR opravdu chybělo.



No a teď k mým skvělým dárkům. Jak jsem již psala v předchozích článcích, přála jsem si poukázky na NordicDay a ty jsem také dostala! Takže se budete moci těšit na novinky z našeho domova.
Další poukázka mi udělala snad ještě větší radost. Jedná se o poukázku na workshop interiérového designu pořádaný magazínem Soffa. Je to už příští týden a moc se těším.
Černozlatý parfém od Hugo Boss je pak voňavou třešničkou na dortu.




A novinka v našem bydlení? Tou se prozatím stává lustr Norm12 od značky Normann Copenhagen.
O víkendu jsem ji skládala (stálo mě to hodně nervů :)) a teď už jen čeká na pověšení!



Tak co, líbí se vám mé dárky? Já jsem nadšená a ještě dlouho budu :)
Mějte se krásně.

Vaše Teru

2 komentáře:

  1. Terezko, vidím, že si byla také moc hodná... Takových krásných dárečků :-*

    OdpovědětVymazat

Instagram