Vítejte v novém roce

Zdravím v roce 2016!
Na svém Facebooku a Instagramu jsem přála krásný nový rok a tímto vám ho přeji znovu! Ať se vyplní vše co si přejete, ať jste šťastní a hlavně zdraví!

Jak jste si užívali svátky s rodinou či přáteli? U nás to bylo trochu hektické, příští rok už strávíme Štědrý den sami a za rodinou pojedeme až později. Zvládlo se to, ale .. Doma je větší klid :-)
Ovšem teď si toho "klidu" užíváme, oba kluci jsou nemocní a já cítím, že něco leze i na mne.
Držte nám palce, ať jsme brzy fit!

No a co se týče dárků, jste spokojení? Mě se splnilo vše, co jsem si přála, dokonce i něco navíc - což uvidíme (uslyšíte) v příštích článcích. 
Mám toho opravdu spousty, co bych vám ráda řekla, tak doufám, že vás to bude bavit :-)

Tady je malinkatá ochutnávka toho, co na nás čekalo pod stromečkem. Více již brzy!
Sestra mi splnila sen a dostala jsem mlýnky od Menu v černobílé kombinaci - a musím říct, že jsem z nich opravdu nadšená, stojí za to!




Dalším dárkem je prostírání ve tvaru mráčku - já ho mám v plánu použít na nový stoleček pro Matyho. Stoleček bude sloužit na hraní si s modelínou a kreslení voskovkami. 
Tak aby to stolek ustál :)




Přeji vám krásný usněžený den a ať nechytíte bacil jako my!:-)


Vaše Teru





5 komentářů:

  1. To je krásné, minimalistické. To vše bych si sama přála. Přeju brzké uzravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :-) jeste bude clanek o vsech darcich :)

      Vymazat
    2. Skvělé. Samé úžasné dárky. Už se kochám...

      Vymazat
  2. ten mrak je krasny, odkud prosim je?

    OdpovědětVymazat

Instagram