Workshop interiérového designu

Dnešní článek bude o tom, jak jsem se zúčastnila kurzu interiérového designu, který pořádal magazín Soffa



Jak víte, kurz jsem dostala jako dárek pod stromeček.
Moc jsem se na něj těšila a zároveň jsem byla i trochu nervozní (nevím vlastně z čeho, možná z toho, že muž hlídal oba kluky a musel je i uložit ke spánku? :))

Workshop se konal minulý týden a po celou dobu nás provázela interiérová designérka Janka Murínová, kterou můžete znát např. z Marianne Bydlení. 
V první části jsme se bavily o tom, co to vlastně interiérový design je. Také o půdorysech, rekonstrukcích a možnostích, které máme.





Poté jsme dostaly takový malý úkol. 
Poradit si s půdorysem a navrhnout ho podle svého. Musím říct, že byl opravdu hrozný - např. kuchyň byla hned u vstupu do bytu, ale jídelní část až na konci chodby - za koupelnou a záchodem. Už jsem viděla, jak cestou všude cintám :))
Byla tu také možnost prokonzultovat i vlastní půdorys, což některé využily, jak vidíte na fotce.
Během úkolu nás obcházela architektka a snažila se nám poradit a vyslechnout naše důvody proč jsme to udělaly tak a tak.
Což bylo opravdu fajn, vyslechnout si názor odborníka.




Po tomto úkolu následovala přehlídka všech možných stylů bydlení. Já jsem se samozřejmě nejvíce kochala u toho skandinávského. Ale i ostatní byli moc pěkné.
Během tohoto povídání jsme stihly ochutnat i skvělé pohoštění od Adély Srbové.
Já jsem v rámci své novoroční diety ochutnala pouze slané, ale ostatní účastnice si pochvalovaly i dorty. Vypadaly opravdu lákavě.





Po snězení všech těch úžasných pochutin nám Janka ukázala, jak si vytvoříme svůj vlastní moodboard. A pak už jsme se bavily o všem co nás zajímá, každá z nás se na něco ptala a na vše dostala odpověď.

Workshop mě opravdu bavil, byl pro mě přínosný a dozvěděla jsem se spousty nového. Zase jsem si v hlavě utvrdila, že to je přesně to, co chci dělat. 

Děkuji celému týmu Soffa za skvěle strávený večer!


Mějte se krásně.
Vaše Teru









1 komentář:

  1. Terezko nemela byste, prosim, nejaky odkaz na tyto workshopy? Nedari se mi to dohledat :-( Dekuji moc :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram