Norm12

Přeji krásný zasněžený den, taky je u vás tolik sněhu jako v Praze? Je to zvláštní, nikdy tady tolik sněhu nebylo - nejdříve tu máme skoro jarní počasí a teď tohle :)
My jsme v neděli vyrazili poprvé sáňkovat, ale máme doma pěkného poseroutku, takže jen ťapal a breptal. Příští rok už si to snad užije víc - pořád doufám, že školka ho donutí alespoň trochu dovádět :)


O čem však tento článek bude - slíbila jsem vám fotku nového lustru. 
Jak jsem psala v minulém článku, jedná se o lustr z dílny dánské značky Normann Copenhagen s názvem Norm12.  Určitě vám něco říká i jejich známější verze Norm69. Já jsem však chtěla oblejší tvary,  a proto jsem zvolila právě Norm12.

 Minulý víkend jsem ho poskládala - má 67 kousků, zabralo mi to s přestávkami asi 5 hodin. Dělala jsem to večer při lampičce a při filmu Jarmark marnosti, boleli mě z toho záda, muž mi neustále říkal, jak by na to neměl nervy. Ale přece, když něco chci, musím si za tím stát a něco vytrpět :)

A od tohoto víkendu už visí!
Zpočátku jsem z něj byla taková nesvá, přece jen je dominantnější než ten, který jsme tady měli předtím. Ale nakonec jsem si ho opravdu oblíbila! 
No, posuďte sami, zda mu to u nás sluší :-)

Krásný zbytek dne.

Vaše Teru







8 komentářů:

  1. Je krasny, ty oble tvary mu nesmirne slusi a do vaseho interieru rozhodne pasuje. Ja bych ho spustila trochu niz, ale to je vec vkusu ci zvyku. Ale rozhodne 🔝🔝🔝

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :) ano ano, take jsem ho chtela niž, nicmene uz to bylo opravdu nízko, a kvůli bezpečnosti (nasim hlavam :)) musi byt proste vys :)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, akorát by mě štvalo, že visí na tak krátké šňůře, ale asi to má své opodstatnění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má - když byla níž, bouchali jsme se o ni :) stropy nemame tak vysoké, vsechny lustry musíme mit na krátké snure.. Nicmene mi to nevadi :)

      Vymazat
  3. Terko, vypadá to moc dobře. Stejný lustr jsem navrhla ke klientce do ložnice. Také to zvládla. Uff. Měla jsem ji víc pochválit, když čtu tvůj příspěvek. Musela to být šílenost. Brzy pověsím fotky na blog. Doma to máte příjemné. Na návrhářku by ses hodila... třeba k nám do školy? :-)
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko, dekuji moc :) tak na fotky se moc tesim! Urcite to bude parada!
      Tak to me moc tesi, ze to rikas! Nicmene - kam k vam do školy??:)
      Teru

      Vymazat
    2. Terezko, tady: http://www.interier-kurzy.cz.... Měj se.
      M

      Vymazat
    3. Uz jsem koukala, super! Akorat s temi dvemi dětmi ty termíny :( knížku si přeji k narozeninam, tak se tesim az ji proctu :) je moc hezky zpracována :)

      Vymazat

Instagram