Pracovna

Dnes mám pro vás můj malý pracovní koutek. Ten se nachází v pokoji pro hosty, hned vedle obývacího pokoje. Je to pro mě taková malá zašívárna, je to fajn, když si mohu někam zalézt a dělat co potřebuji .. A v klidu :)

Svůj koutek mám hned u vstupu do místnosti. V pokoji se pak ještě nachází velká šatní skříň a rozkládací postel. Jak u nás znáte, nábytek je z IKEA a jako vždy, v bílé barvě. 
Dává mi to skvělou možnost neustále měnit doplňky a nezruinuje to peněženku.  

Tentokrát jsem si zvolila jarní deko (i když je asi ještě daleko). Hyacint jsem dala do papírové tašky, kterou jsem dostala od Ananas Barb až z Osla - zná moji mramorovou úchylku a tak mi sehnala krásné věci!
Pod krabičkou od hrnečku Design Letters se nachází další mramorový skvost - a to deníček z obchodu Tiger. Za 60 Kč. No, nekupte to :-) Znáte tento obchod?

Nekonečný kalendář od Šárky z Ma Maison Blanche má zde své místo hned od začátku, ten nikam neputuje, stejně jako pohlednice WHITE IS MORE THAN LOVE, která je také z dílny MMB. Pohlednice Creativity je pak od známe švédské umělkyně Ylvy Skarp, kterou jste u nás mohli vidět např. zde , kde je jako velký plakát. Ten už brzy najde své místo jinde :)


Tak co říkáte? Mě se tu články píšou skoro sami :)
Krásný pátek.

Vaše Teru












6 komentářů:

  1. Krásný! No co, že je to z IKEA, bydlení stejně dělají doplňky a to tvoje má osobnost a styl! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, super pracovní kout a ten sáček je neuvěřitelně nádherný. U tebe krásně vynikne. Moc hezky sis to vyladila.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Projela jsem par poslednich postu, mate hezky vkus, pekne dekorace. Hodne zdaru. Marcela

    OdpovědětVymazat

Instagram