Jídelna

Dnes přicházím s článkem o naší jídelně.
Využila jsem o víkendu uklizeného domu a hned mě napadlo, že bych mohla napsat pár informací, jak jsme přišli k našemu stolu - protože mi od vás často chodí dotazy právě na něj.

Stál trochu nervů, ale nelituji! Když jsme dům zařizovali, věděla jsem, že tu chci mít velký stůl - prostor na to je a časem nás bude ještě o jednoho navíc, tak proč toho nevyužít.
Jenže najít ten dokonalý v takovém rozměru, který chceme, to byl docela oříšek.
Líbili se mi stoly od TON, ale částka za ně už se nám zdála moc vysoká. A pak jsem náhodou dostala tip na jednu firmu na Slovensku - http://www.karpis.sk/.

Velmi nás jejich nabídka zaujala, mohli jsme si přesně vybrat jaký chceme a z čeho. A tak jsem je hned kontaktovala s prosbou o cenovou nabídku.
Ta přišla o pár dnů později, nicméně se našla komplikace - nedoručují do ČR. Byla jsem zklamaná a měla pocit, že jsem zase na začátku. Ale nechtěla jsem to jen tak vzdát a tak jsem začala obvolávat všechny kurýrní společnosti, bohužel s neúspěchem. Stůl o rozměru 200 cm x 90 cm nám nikdo nechtěl dovézt. Měla jsem najednou pocit, že ten dokonalý stůl nikdy mít nebudeme.
Ale pak se stal zázrak! Paní z jejich firmy zařídila převoz alespoň do Brna. Tam už by jsme si mohli zajet sami, jen sehnat větší auto. Ale pak přišel nečekaně další zázrak! Nabídl se nám kolega z práce, že tam má cestu a tak nám ho rád vyzvedne. To už jsem skákala radostí do stropu! :-)

Když ho kolega dovezl, nebyla jsem doma, manžel ho tedy montoval sám a alespoň mi posílal fotky. Už z těch jsem byla nadšená, okouzlená a já nevím co ještě.. 
Byl to ON. Pan božský stůl :))

Posuďte sami!

Vaše Teru









12 komentářů:

  1. Stul je pekny a urcite za ty trable stal. Pro me poradny stul - zaklad domacnosti:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, stůl je základ! I když my máme miniaturní, aspoń konečně máme nějaký! Ten váš je parádní a krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko - nádhera, celkově tvůj vkus a styl je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je on, takový stůl já přesně hledám! A klidně bych si pro něj i zajela na Slovensko:D Můžu se zeptat na orientační cenu? Taky právě dlouho řeším TON, ale to bych šetřila dlouho... Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite, stal 600eur, ale doporučuji fakt napsat o kalkulaci, uz ho mame rok a pul a nevim jestli treba nezdrazili :-( rozhodne levnejsi nez TOB a kvalita mi prijde stejna!:)

      Vymazat
  5. Vase bydleni je moc krasne , me zaujala ta detska zidlicka...odkud je prosim?
    Zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Ten stůl je moc hezky.Mohu se zeptat na tu průhlednou podlozku,kterou na stole mate.Je nejak pridelana ke stolu.Dekuji.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :) podlozka je Stokke, přesný název nevim, ale je ke stolu pridelana pomoci takových silikonovych "lepitek" - nevim jak zo nazvat :))

      Vymazat

Instagram