Malé změny

Krásný den, tak jak jste se měli?
 U nás to teď bylo trochu hektické a do toho jsem měla menší krizi, že nic nestíhám, je tady nepořádek, kluci protivný. No, asi to také znáte :)

Proto se omlouvám, že se na blogu hlásím až teď.
 Ale teď už snad bude klidněji, protože Matýsek začal chodit na dopoledne do školky a já budu doma jen s Marečkem. Ten je naštěstí velký kliďas, i když v posledních dnech malinko kňoural. Tak snad mi při psaní článků a focení rád pomůže tím, že bude hodný :)

Dnes mám pro vás malé změny v pokojíčku Marečka (časem Matýska - říkejme mu "velký pokoj").
Velký proto, že má 20m2 - jak už jsem zmínila tady.

Pokud si odkaz na článek rozkliknete, můžete porovnat, jak velkou změnou pokojík prošel.
Stačí opravdu málo a vše je hned jiné a útulnější.
Novinkami v pokojíku jsou hlavně plakáty - nad komodou MALM našel své místo měsíc z dílny Eef Lillemor, u teepee pak mráček z kolekce Dunk in Milk, která je dílem blogerky a mé kamarádky Verči.
Jistě vás zaujala i polička ve tvaru domečku, ta je z H&M a mám z ní obrovskou radost. Dlouho jsem na ní koukala, ale pořád se mi zdála dost drahá. No a co se nestalo? Zlevnili ji na více než příjemnou cenu a ještě dali poštu zdarma, takže to už jsem prostě nemohla odolat.

Někdy se opravdu vyplatí s nákupem chvilku vydržet! Já se držím skoro pořád, někdy mám štěstí, ale dost často ne a pak si to vyčítám, protože mi to vyprodají.

Velkou dominantou pokojíku se stal koberec se silnicí. Ke klukům ty auta prostě patří a tento aspoň krásně zapadá do našeho interiéru. Nicméně našeho Matyho zatím moc nezajímá, respektive asi nechápe, na co, že ta silnice je - autíčka totiž posílá všude možně, jen ne na ni :)

Myslím, že kluci mají pokojík opravdu rádi, ač tam netrávíme tolik času.
Je to tam pro nás taková relaxační zóna, na hraní máme obývací pokoj - tam je mám pod dohledem, nikdy bych je nenechala samotné nahoře.
Mareček v pokoji spinká a když se vzbudí, tak se tam mazlíme, pusinkujeme a blbneme.
Milujeme to!

Snad se vám změny líbí a brzy se přihlásím s dalším článkem.

Mějte se krásně.

Vaše Teru















17 komentářů:

  1. Moc krásné Terezko, radost se na tvoje fotky dívat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten koberec je skveleeej! Ostatne jako vse okolo :-D. Kraaasa.
    Stepanka

    OdpovědětVymazat
  3. Terko, moc se ti to povedlo! Velikánská pochvala. Jsi profík! :-)
    M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, moc moc dekuji, profikem bych se nenazvala, ale od profika, kterým jsi ty, me to strasne moc tesi!!!

      Vymazat
  4. Ahoj Terko, muzu se zeptat odkud je ta "velka" postel. Ja bych rada něco podobného - hlavně s uloženým prostorem - pro syna. Dekuju Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, urcite - je to ikea hemnes, je rozkladaci, normálně ma rozměr 80x200. Takze na takhle velkou je potreba mit dve matrace, ale je skvela! My mame dokonce tři :) jednu jsme koupili přímo v IKEA ve výprodeji, mela nasazenou jednu cast - ale neni to videt. A dalsi dve od kamarádky :)
      Snad jsem pomohla :) krasny den! Teru

      Vymazat
    2. Ahoj Terko, dekuju moc za odpoved. Ja jsem si to myslela, ze je to Ikea. Ty uchytky mi byly povedome. :-) Nevis nahodou jestli se tam daji dat i takove zabrany, aby mi z toho dite nespadlo? Je mu "jenom" 2 a pul a ja myslim, ze mi z toho muze spadnout anebo se zbytecne bojim :-).

      Vymazat
    3. Já si myslím, že ano, protože ji tam chceme dát také - jen se musí vrtat tuším. Tu jsme koupili také v ikee :) Maty má také skoro 2,5 roku, ale ještě jsem ho tam nedala, asi se taky zbytečně bojim :)

      Teru

      Vymazat
    4. Asi budu muset do Ikei :-) to bude mit manzel radost :-D. Ja dokud se mi Marius vejde to male postylky tak bude tam, ale v srpnu se nam ta nase rodina rozsiri tak budeme muset malou dat miminu, i kdyz bude ze zacatku v kolebce, a Marius pujde do velke, ale stejne bych s tou velkou posteli zacla co nejdrive at si zvykne. Ale zabrany chci na sto procent, protoze se vazne bojim, ze zuchne dolu.

      Vymazat
  5. Fakt parádní blog. Mít doma takový hezký čistý interiér by se mi strašně líbilo. Už nějaký ten týden si říkám, že bych mohla zkusit začít s nějakou reorganizací u našeho obýváku. Chtěla bych, aby byl trochu světlejší. Některý nábytek bych určitě nechala, ale určitě bych chtěla nějakou hezčí stěnu. Nedávno jsem se právě dívala na levné obývací stěny a dneska se dají sehnat opravdu pěkné za pár korun. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se hrozně líbí tady ty čisté interiéry. Chceme právě u nás někdy během léta malovat a přemýšlel jsem jaké barvy do pokojů zvolit. Vidím to ale tak, že nakonec to udělám podobně jako vy a vše sladím do bílé. Původně jsem si tu chtěl malovat sám, ale nakonec se mi o to nejspíš postarají tito malíři.

    OdpovědětVymazat

Instagram