Splněný sen

Pamatujete, jak jsem mluvila o tom, že jsem k Vánocům dostala poukázky na nákup věcí na NordicDay ? Hned po tom, co jsem je dostala, jsem se zařekla, že si za ně musím koupit něco, co bych si jen tak z mateřské nekoupila. A tak jsem také udělala!:-)

Před cca třemi týdny jsem dokonce vychytala slevu právě na můj vysněný kousek. Tak jsem neodolala a ihned objednala. A o co se vlastně jedná? Pořídila jsem si další ikonu skandinávského stylu a to poličku String v bílé barvě.
Polička nahradila plakát od Ylvy Skarp - ten jsem přesunula do pracovny. Ale nevím nevím, jestli tam zůstane tak, jak tam zrovna je. Ale to se dozvíte v příštím článku :-)

Musím říct, že polička je opravdu nádherná. Původně jsem přemýšlela o podstatně levnější variantě z IKEA, ale byla daleko větší a já prostě potřebovala něco v této velikosti. Hledala jsem kde se dalo a vždy jsem stejně skončila u String. 
Určitě to také znáte, když se do něčeho zamilujete, už pak nemůžete najít lepší variantu.

Poličku jste mohli také zahlédnut v článku zde


A tady je pár fotek splněného snu!
Dekorace na ni měním docela často, ale vidíte tam ty černé matryjošky? Ty jsem si tam vystavila proto, že jsou jako naše rodinka - manžel, já a naši dva prckové. Ty tam zůstanou asi napořád!
 Kluci pak mají v pokojíčku ještě dvě malinké právě ze stejného důvodu - jsou to prostě oni.


Mějte se krásně.

Vaše Teru







1 komentář:

  1. Ahoj Teru, to je vtipný, mně až teprve díky Tvým fotkám došla ta genialita těchto poliček! Pořád jsem si říkala, co jako na nich všichni máte, a už to vidím ;-D. Moc jí to u vás sluší!
    V.

    OdpovědětVymazat

Instagram