Natalia

Jsem zamilovaná. 
A tentokrát to není jen o mém muži a dětech. Ale o novém plakátu v ložnici :-)
Jsem nadšená z toho, jak mu to tam sluší a jak díky němu prokoukla.
Muž se mi směje, že jsem asi jediná žena kterou zná, která si dobrovolně dá do ložnice modelku a ještě je z ní tak nadšená. Je to přece krásný plakát, krásná fotka a krásná modelka. Proč tolik krásy nevyužít?

A o jaký plakát se jedná? 
Autorem je italský fotograf Paolo Roversi a modelem mu stála ruska Natalia Vodianova. Mně se modelky všeobecně moc nelíbí, ale na téhle mě něco fascinuje. Možná proto, že není tak vychrtlá jako všechny ostatní? A dokonce hrála Medůzu v Souboji Titánů! Poznali by jste ji?

Ložnice zatím stále není taková, jakou bych si ji přála, ale pracuje se na tom. Natalia našla své místo na komodě MALM, kterou zatím používám i jako odkladač šperků a hodinek. Potřebuji najít nějaký pěkný držák na náhrdelníky, tak pokud máte nějaký tip, dejte určitě vědět.

Z levé strany vidíte šedivý květináč se zajímavou květinou - poznáte co to je? Je to kari! Moc se mi líbí jak je vysoké a navíc krásně voní. Z pravé strany je skleněná váza z H&M home, ulovená už před rokem ve slevách, před ní pak svícen od Normann Copenhagen. A papírový pytel od 
be-pôles nesmí chybět.

Tak co si o ni myslíte vy?

Mějte se krásně. 

Vaše Teru














Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram