Karafiáty

Včerejší den byl u nás ve znamení karafiátů. 
Původně jsme si chtěla koupit opět nějakou eukalyptovou krásku, ale když jsem uviděla tyto bíle karafiáty, musela jsem je mít. Navíc jsou ve srovnání s eukalyptem za daleko lepší cenu, že :)

Trochu mě teď mrzí, že jsem si nevzala rovnou dvoje, ale i přesto jsou ve váze moc pěkné a k našemu interiéru se perfektně hodí, co říkáte? 
Myslím, že si je teď budu kupovat častěji a pokud natrefím i na růžové, budu ještě spokojenější.

Já bez těch květin ve váze nějak nemůžu žít, připadá mi to jako skvělé zútulnění a dodává mi to pocit svěžesti - teď mluvím skoro jako o nějakém deodorantu, že?:))). Myslím tím, ale pocit svěžesti v domě, taková ta jarní/letní nálada.

Tentokrát jsem si mou oblíbenou vázu dala na konferenční stolek a musím říct, že i tam jí to moc sluší. Ale jsem přeci jen klidnější, když je na stole. Ač kluci na tyhle věci nesahají, moje dekorace je nechávají absolutně v klidu, ale zákon schválnosti taky pěkně funguje a já bych o ní nerada přišla - je na tom stolku dost dominantní, a pochybuji, že by ji přehlídli.

Krásný den a i ty další.
Vaše Teru
  





6 komentářů:

  1. Krásné.. Mám ráda všechny květiny, tedy i karafiáty. Moje kamarádka se mi směje, prý jsem zaspala dobu, ale mě to neurazí.
    A taková malá kulatá květina z velkých barevných karafiátů je také nádherná.
    Hezký den ��
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, i já přeji hezký den a moc děkuji za krásný komentář!

      Vymazat
  2. Jejda..koukám,že si telefon dělá co chce a místo smajlíků jsou tu otazníky ;( tak se omlouvám..

    OdpovědětVymazat
  3. Karafiáty překvapily. Super!
    M

    OdpovědětVymazat
  4. Poradite, prosim, kde koupit eukalyptus? Dekuji ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram