Pivoňky

Pivoňky jsou mé oblíbené květiny. Vzpomínám, jak je měl děda na zahradě a já byla vždy nervozní z těch malých mravenců, kteří po nich lezli. Měl obrovské keře plné tmavě rudých květů. I ty jsou krásné, já jsem teď však propadla bílým a světle růžovým. Na zahradě jsem je chtěla mít také, letos dokonce jedna pivoňka vykvetla a nadělila nám pohled na úžasný velký květ v bílé barvě. Mohla jsem na ni koukat pořád - nebylo to tak těžké, protože ji mám hned naproti oknu z kuchyně.

V zadní části zahrady máme ještě jednu, ta bohužel nestihla vykvést celá - zamrzla polozavřená. Později jsme zjistili, že nějaký nám neznámý červ si tam nakladl vajíčka a okousal kořeny. Nevíte co by to mohlo být? Bohužel už nevykvetla.

Manžel však moc nemá rád, když mám potřebu ze zahrady něco ostříhat a tak jsem pro pivoňky musela do květinky. Při placení se mi pěkně protočily panenky, ale co bych pro krásnou kytici v mé oblíbené váze neudělala. Koupila jsem 3 ks světle růžových a doma pak nadšeně čekala až vykvetou. A zadařilo se. 

No, uznejte sami, že jsou prostě nádherné.

Krásný den.
Vaše Teru










1 komentář:

  1. Zdravím Teru krásné fotky ..Snažím se vybrat stůl k nám domů a pořád se nemohu rozhodnout ,vždy jsem chtěla velký dubový stůl,máme všude dubové dveře,ale na ten váš se nemohu vynadívat ,mám moc ráda kombinaci dřeva a bílé barvy..vrchní deska je lamino??Jinak co se týká rozměrů měl by mít 200cm na alespoň 110 cm ,právě kvůli tomu že si na něj moc ráda odkládám nějaké dekorace a květiny na stůl zkrátka patří!!! a náš starý pujčený stůl 80x180 cm nám vůbec nestačí !!Mějte slunečné dny Veronika D.

    OdpovědětVymazat

Instagram