Terasa - realita

Jak jsem naznačila v minulém článku o terase - nastala u nás změna i tady. 
Pergola stojí, dlažba položená a teď už se můžeme jen kochat, zútulňovat a užívat si.

Vím, že Skandinávci si hodně potrpí na dřevo, my jsme však sáhli po něčem jiném. Neříkám, že se mi dřevo nelíbí, naopak. Líbí a moc. Ale z důvodu praktičnosti jsme zvolili pergolu hliníkovou a dlažbu betonovou. Už když jsme vybírali plot, bylo nám jasné, že dřevo to nebude - v něčem jsme lenoši a nechce se nám to udržovat, některé ploty po pár letech vypadají opravdu hodně zašle.

Dlažbu jsme vybrali velkoformátovou slinutou keramiku ve světle šedé barvě, která tak krásně pasuje k fasádě a zároveň má mnou vytoužený betonový "vzor" - chtěla jsem něco á la stěrka. Pergola je pak z antracitové hliníkové konstrukce s polykarbonátem jako zastřešením. Trochu jsme se báli, že nám vezme světlo v obýváku, ale přiznám se, že jsem to tolik nepocítila, takže jsme opravdu mile překvapeni.

Terasu jsem pro vás nafotila teprve v začátcích, čeká ji ještě zútulnění pomocí nějakých květin v květináčích a lucerniček. Trochu jsem se bála jak bude celkově vypadat, protože zahradní nábytek máme už od nastěhování do domu. Ale jsem nadšená, krásně tam zapadl a zároveň ten prostor zatepluje tím, že je dřevěný.

Už se moc těším na nějaké pěkné lucerny, olivovník a jiné květiny v květináčích.

Mějte krásné dny.
Vaše Teru













1 komentář:

  1. Hezky to vse ladi a urcite to bude i prakticke, moc si pergolu uzivejte, vypada to, ze ted bude idealni pocasi na posezeni:-). A pivonky take miluju, mam tmave, ale rada bych i svetle, jenze na zahrade uz nejak neni misto:-). Ale porad tam neco striham a davam do vazy:-).Zdravim. M.

    OdpovědětVymazat

Instagram