Zatemňující rolety

Naše ložnice je jedna z největších místností v domě, je nad dvojgaráží, takže si asi dovedete tu velikost představit. Zároveň je také jediná, která má střešní okna - pokud tedy počítám jen obytné místnosti, potom je jedno okno ještě v chodbě nad schody.



Ložnice disponuje čtyřmi okny, které se nachází hned nad naší postelí. Bývalý majitel domu myslel na venkovní rolety na všech oknech v domě, v tom ho musím pochválit, ale tady na ně bohužel asi zapomněl. A tak je řada na nás.

Já mám pro spánek ráda tmu a tak rolety opravdu postrádám. Zvlášť když je úplněk, protože mi svítí přímo do obličeje a já nemohu usnout. No a taky mám hrůzu z toho, že budu náměsíčná :)) 
Pak je tu další problém - v létě je tam opravdu velké teplo. Naštěstí je to místnost, do které člověk přes den moc nechodí. Ale co si budeme povídat, noci tu jsou teplé i přes otevřené okno.

Z tohoto pohledu jsem si ze všech nabízených rolet na trhu vybrala zcela zatemňující rolety VELUX, které jsou do ložnice asi tou nejlepší možnou volbou. Jak již vypovídá název - zcela zatemní a díky zadní straně, která odráží teplo, mi pomůže i s teplem v místnosti. A vzhledem k tomu, že okna máme také od firmy VELUX a jsme s nimi moc spokojeni, bylo jasné, že tímto chybu rozhodně neuděláme.

Rolety se nabízejí v 36 barevných kombinací a z toho můžete vybrat i 12 motivů pro děti z kolekce snů od Disney & VELUX.
Já osobně jsem si vybrala bílou nebo světle šedou barvu, která se nám do ložnice skvěle hodí - takový nenápadný a zároveň praktický doplněk.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram