Chodba

Chodba, o které jsem před nedávnem psala článek, je konečně hotová a nafocená.
Než jsem Vám článek publikovala, chodba už má trochu jinou podobu. Ale to zase příště! :-)
Však už mě znáte, doplňky střídám neustále a je to nejjednodušší cesta jak změnit vzhled celé místnosti.

Základ však vždy zůstává stejný. Nábytek je z IKEA, jedná se o lesklou skříň z kolekce Besta, kterou máme i v obývacím pokoji.

Plakát je z dílny PlayType, který mi manžel ze začátku dost kritizoval, ale už si zvykl :-) Mně se moc líbí. Co na něj říkáte Vy?
 Jako jeden z mnoha patří mezi takové malé ikony skandinávského stylu.
Původně jsem ho chtěla mít pouze opřený o zeď a různě přemisťovat po domě, ale vzhledem k našim malým dětem a jeho velikosti, jsem usoudila, že bude lepší na zdi. Ani si nechci představit, jak by to dopadlo, kdyby na malého spadl. Rám je totiž kovový a výplň skleněná.

Na skříňce se pak pyšní váza Omaggio od Kähler. Tak dlouho jsem na ni koukala a přemlouvala se ke koupi, až jsem ji nakonec opravdu objednala. A nelituji, jsem opravdu ráda, že ji mám. Myslím, že v této stříbrné verzi k nám naprosto perfektně sedí.
Dřevěnou ruku od Hay konečně vidíte v akci, vedle ní je další skvost z jejich dílny a tím je svícen Lup. Tuto značku jsem si teď hodně oblíbila.

Na protější stěně jsou háčky Dots od Muuto a používám je na své nejoblíbenější kabelky. Nechtěla jsem, aby se mi válely někde v obývacím pokoji na zemi a když jsem je odložila do vstupní chodby, tak jsem z toho byla taková nesvá. Já jsem známý posera a už jsem viděla jak mi je tam v noci někdo krade :)) 


Takhle nějak jsem si chodbu představovala.
Koláž jsem si vytvořila v Polyvore.




A takhle vypadá realita. Chodba je bez jediného okna poblíž, fotila jsem to se všemi dveřmi dokořán a stejně jsou fotky docela tmavé a zrnité. Snad mi to prominete :) 

















Mějte se krásně.


Vaše Teru







2 komentáře:

  1. Dnes jsem narazila na Váš blog.Opravdu se mi líbí,Váš styl bydlení je pro mě na 1,
    děkuji za inspiraci,hned jsem si Vás dala do oblíbených.
    Hezký den.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc děkuji za pochvalu, přesně pro takovéto fanoušky to má smysl dělat!:-) děkuji ještě jednou. Hezky den. Teru

      Vymazat

Instagram