Dětský pokoj

Zdravím při prosluněném pátku,
 kdo sleduje můj Instagram, jistě víte, co Vás v dnešním článku čeká.

Článek bude o pokojíku mého staršího syna. 

Už několikrát jsem se Vám určitě zmínila o tom, jak měl původní majitel rád barvy. No a jak znáte mě - nejsem jejich velký příznivce. Vše se snažím dělat v neutrálním duchu, člověk si pak může opravdu pohrát s doplňky a hlavně kdykoliv cokoliv změnit. A já měním a přesouvám pořád něco :-) 


V tomto pokoji byl původně růžový koberec - chápu, měli jednu holčičku. Ovšem já holčičku nemám a i kdybych ji měla - nemám ráda takové to klasické rozdělování dětí podle barev - modrý kluk, růžová holka. 
Manžel už mě zná a tak mi před nastěhováním vůbec nic neřekl a koberec vyměnil za jiný v barvě mint. Bylo to opravdu příjemné překvapení!


Pokoj je malý, alespoň tedy proti ostatním místnostem v domě, má cca 11,5 m2. Ovšem zkosená střecha ho ještě trochu zmenšuje. Máme plán, že tento pokojík bude vždy sloužit nejmladšímu dítěti v rodině. Matěj zatím stále spinká v malé postýlce, přesun do velké postele (i velkého pokoje) ho čeká cca kolem 2.5 let, kdy bude i Mareček trochu větší. Ten se v noci sice budí jen jednou, ale já jsem pořád tak trochu srab ho nechat samotného.

Nejvíce času však trávíme dole v obývacím pokoji, takže pokojíky jsou uzpůsobené hlavně spaní či relaxaci (čtení pohádek :))

Při vchodu do pokoje uvidíte jako první balkonové dveře - balkon je zároveň spojen s vedlejším pokojem. Ten slouží jako manželova pracovna a takové menší odkladiště. 
Zatím neprošel mou rukou :-)


Vedle topení jsem využila volný prostor a pomocí křešílka vytvořila "relaxační část"- jedná se o vadný kus, který mi zůstal v rámci reklamace. Nechtěla jsem ho vyhodit, tak mě napadlo, že by pod tím zkosením mohlo vypadat dobře. 
Pomocí washi pásek jsem pak vytvořila domeček - bohužel do večera se mi odlepil. Tak jsem zajela do Hornbachu (který máme skoro za domem) a koupila obyčejnou černou tapetu. Z tapety jsem vytvořila i mráček s kapkami a křížky. Už to mám nalepené nějakou dobu a zatím to opravdu drží! Mint křížek je dřevěný a slouží jako háček na ručník, když se vrátíme vykoupaný z vany.  

K Hornbachu se však ještě musím vrátit - odtud pochází i polštářek s ježkem. Občas se tam dají najít opravdu krásné kousky za pár korun. 

Mou oblíbenou dekorací se stal zajíček Miffy, kterého si oblíbil i Maty a rád ukazuje kde má oči a uši. Miffy se objevil i na poličce u postýlky, toho jsem si nakreslila sama. Krabička s písmenkem M je od dětského hrníčku Design Letters.

Tímto Vám chci ukázat nejen pokojík, ale i to, že pro doladění stačí opravdu drobnosti.

Doufám, že Vás dnešní článek potěšil a pokojíček se Vám líbí.

Mějte se krásně.

Vaše Teru














2 komentáře:

  1. Ahoj Teru! Ten polštářek s ježkem je úžasný, díky za dobrý tip s Hornbachem ;-). Představu dětského pokojíčku mám podobnou jako ty - bílý nábytek a stěny jako základ. Spousta věcí pro děti bývá hodně barevných (což je pochopitelně v pořádku) - jako třeba hračky, polštářky, povlečení, obrázky, knížky... a jejich krása podle mě vynikne právě v takhle čistém, bílém pokojíčku. Můžeš je jako doplňky různě obměňovat a pořád to nebude přeplácané (a dítě díky nim určitě nebude nijak barevně strádat ;-). Samozřejmě, každý na to má svůj názor a ať má každý, co je mu libo, ale já to vidím podobně jako ty!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc dekuji za mily komentář!:-) naprosto s Tebou souhlasím! A Hornbach je zlaty důl, objevila jsem tam ted i krasne vánoční dekorace! Urcite tam zajdi :-)

      Vymazat

Instagram