Podzim

S podzimním obývákem přicházím trochu na hraně, že? Dle dnešního počasí už tu máme skoro zimu a za dveřmi je advent. 
Ale o fotky našeho bydlení vás přece nemůžu ochudit.
Podzimní jsou u nás vlastně jen ty "živé" dekorace - na stole ve váze jeřabiny a listí, stejně tak ve vstupu do domu a chodbě, v obývacím pokoji pak na TV stolku suchá tráva.


Zdá se vám, že je to u nás trochu jiné? Ano, máte pravdu.

Trochu jsem pozměnila poličku nad sedačkou a přibyl obraz nad hracím koutkem našeho Matyho. Na poličce je nově obraz od známé umělkyně Vee Speers z kolekce Thirteen. Některé její práce budí trochu hrůzu (např. chlapeček s plynovou maskou nebo holčička s bezvládnou panenkou), ale dají se mezi nimi najít i krásné a jemné fotky. Mám zálusk ještě na nějaké, tak uvidíme jak to nakonec vymyslím.
Obraz nad koutkem je od Rubena Irelanda s názvem Marianna. I manžel si ji velmi oblíbil, i když ho ze začátku překvapilo, že má ve vlasech ryby. Bez těch by prý byla hezčí, ale na druhou stranu - není právě díky nim tolik zajímavá? Vedle plánuji ještě nějaký menší obraz, ale zatím jsem nenašla žádný, který by mě zaujal. Marianna je opravdu velmi krásná, nevím jestli si zaslouží, aby vedle ní přibyl ještě nějaký kousek. Původně tam měla být právě Vee Speers, ale ta se mi prostě líbí více na té poličce. Sedí mi k našim mramorovým polštářkům a tak nějak do toho koutku zapadá.


Už se moc těším na Vánoce, mám v hlavě takových nápadů na výzdobu, takže doobjednávám pár posledních kousků a snad to klapne tak jak si přeji.
 A brzy se zase pochlubím!
Mezitím na vás bude čekat inspirace v dalším článku!



Mějte se krásně.

Vaše Teru























2 komentáře:

  1. Terezko, to je velká paráda. Na té vaší podlaze vše tak krásně vynikne. A Marianně to u vás sluší! Těším se na vánoční deco. Krásné dny, PA Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, moc dekuju za krasny komentář! Z podlahy ne přestavam byt nadsena a i kdyz se to nezda, je opravdu praktická..A ja se moc tesim na tvé vánoční deco!!
      Krasny vikend!

      Vymazat

Instagram