Washi pásky

Krásný slunečný den!

A prý je poslední, ale tomu se mi nechce věřit! Jen ať to ještě chvilku vydrží, sluníčko mě neuvěřitelně nabíjí a stejně ještě nemám žádnou zimní bundu :-)

Po zveřejnění dětského pokojíčku mi chodí dotazy na domeček z černé tapety - což mě moc těší! 
 A tak jsem se rozhodla, že posbírám trochu inspirace, co všechno se dá pomocí washi pásek (či tapety) vytvořit.

Já mám tohle levné zdokonalování obydlí moc ráda, je to opravdu efektní, nápadité a kolikrát udělá opravdu hodně parády. Jak jsem již psala v předchozích článcích, pořád něco přesouvám, předělávám a zdokonaluji. Takže přesně tyhle vychytávky jsou  pro mě jako stvořené. A víte, že je to pro mě ten nejlepší relax? Od toho každodenního stereotypu s dětmi. Ale rozhodně bych ho za nic nevyměnila! Jen je potřeba se věnovat nějakému svému koníčku a jak se říká "nezakrnět" :-) 

Vybrala jsem pro Vás ty nejlepší nápady, které s největší pravděpodobností také vyzkouším. Tak se pokochojte, věřím, že Vás také něco zaujme!


Krásný den a já jdu tvořit!:-)


Vaše Teru





















Zdroj: Pinterest

2 komentáře:

Instagram