I love you to the moon and back

Krásný podzimní den, jak se máte? 
Tady konečně přestalo pršet a dokonce vysvitlo sluníčko! Hned se cítím lépe.
I když se u nás stále nic nezměnilo, co se nemoci týče, ale už mám alespoň o trochu méně plný nos a tak je chuť i trochu fotit! 
A co si budeme povídat, když přijde nějaký nový balíček, je radost vždycky. A mně včera přišli rovnou dva a o jednom bude i dnešní článek.

Jedná se o nový mini poster Love you 2 the moon &back a papírovou ozdobu origaME. Všechno je z dílny talentované Olgy z Titttei.com. Její produkty jsou opravdu originální a jsem moc ráda, že je mohu mít doma. Díky těmto krásným kouskům jsem totiž zase trochu vylepšila koutek s teepee. Stačí málo a hned je to jiné. Opakuji to už po několikáté, ale jsem šťastná, že kluci milují jakoukoliv změnu - protože ta nastala i v kuchyňce, ale o tom zase příště. Na kluky jsou opravdu "designově nadaní", tak třeba jim to vydrží:-))

Mějte se krásně.
Vaše Teru









2 komentáře:

  1. Teri, to je naprosto úžasné.. Jéžiš, to jsem zase na něco narazila. Dokonalý blog, nádhera! :-) Zase mám konečně co číst a odkud čerpat inspiraci, děkuji! :-) Peťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Peťko, moc děkuji za tak krásná slova, velmi si jich vážím a doufám, že vaše nadšení z mého blogu vydrží i nadále :) Krásný den.

      Vymazat

Instagram