Ložnice - část druhá


Včerejší den jsem strávila v posteli s nějakou střevní virózou a hroznou bolestí celého těla, dnes už je to lepší, ale stejně s Marečkem odpočíváme. Ale po obědě půjdeme spát asi 
 oba :-)

Proto mi dnešní téma článku přijde vhod.
Jak jsem totiž slíbila, tak konám. Článek o druhé části naší ložnice.
Ještě mám v plánu nějakou kožešinku, aby se mi v noci vstávalo lépe a do měkkého a bude komplet hotovo!

Hlavní novinkou jsou dřevěné háčky Dots od Muuto. Neměla jsem moc možností na výběr (např. nějaký poster) - zeď, na kterou jsem je nakonec přilepila, je totiž dutá příčka do které nelze vrtat. Prý by si manžel nějak poradil, ale nakonec jsem to po něm vůbec nechtěla, protože jsem s touto variantou moc spokojená. Poster může byt opřený o zeď, přesně tak jak to mám ráda :)
 Černý kousek zůstal dominantou, pro zbytek jsem našla využití hned - držák na časopis, župan či vázu.

Tak mi držte palce ať jsem brzy fit a doufám, že se vám naše ložnice líbí tak jako nám :)
Krásny den.

Vaše Teru











8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji Verunko, doufám, že se cítíš dobře a je vše v pořádku! T.

      Vymazat
    2. Jé, Teru, děkuju! No to víš, jdeme do finále, tak si to asi dovedeš představit ;-). Ale vše v pořádku a moc se těšíme ;-)
      V.

      Vymazat
  2. Dots jsou opravdu uzasne. I kdyz je vidim pomerne casto, zatim me neomrzely:-). A nadherna je i mala dozicka na sperky. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, Marcelko, dokonce jsem přemýšlela, že je nakonec neobjednám. Na druhou stranu jsem na ně šetřila a jen čekala několik měsíců na Dny Marianne. Moc děkuji za komentář a dozička je z H&M ze slev za 70Kč - nekup to :) Krásný víkend!

      Vymazat
  3. Krásná světlá ložnice. :) Jak se vám spí v tom podkroví? My jsme přemýšleli nad tím, že situujeme ložnici právě do podkroví, ale máme strach z toho, že se tam v létě upečeme, když to bude pod střechou. Sice budeme mít v bytě rekuperaci, takže to je takové permanentní větrání, ale i tak mám strach, že ta ložnice bude hodně teplá.

    OdpovědětVymazat
  4. Takový hezky světlý byt by se mi taky líbil. My už se delší dobu poohlížíme po nějakém vlastním, ale zatím jsem žádný pěkný za normální peníze nenašla. Určitě bychom ale chtěli opravdu vlastní byt, ne nájem. I kdybychom si na to měli vzít hypotéku. Teď nedávno tu na mě vyskočila taková hypotecni kalkulacka, tak jsem to zkoušela počítat a myslím si, že tu hypotéku bychom si dovolit klidně mohli.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásná ložnice a hlavně skvělá inspirace. Líbí se mi jak je prosvětlená. To my toho v naší ložnici bohužel moc nemáme. Nedávno jsme se museli přestěhovat a spoustu věcí jsme museli nechat ve starém domě, protože by je prostě nebylo kam dát. Co vím, tak se o ně nakonec postarala jedna firma zaměřující se na vyklizení nemovitosti v Praze.

    OdpovědětVymazat

Instagram