Skoro hotová ložnice - část první

 Tak se nám to počasí včera pěkně zkazilo, co? Sobota krásná a neděle už zamračená.
Podzim miluji, ale ne ten, kdy prší po celý den. Mám ráda ten barevný, plný spadaného listí, kaštanů a dýní. 
A milované dýňové polévky, už na ni konečně nastal ten správný čas!:)

O víkendu byl konečně čas i na dodělání všech restů - hlavně v ložnici. A tak jsem tu dnes s první částí. Místnost je to opravdu velká, jak jsem již psala v předchozích článcích, tak si mohu dovolit trochu "experimentovat". Když jsem minulý týden v IKEE  uviděla stolek Svärtan za akční cenu, hned jsem začala spekulovat kam bych ho mohla dát. No, ale to bych nebyla já, abych ho tam nakonec nenechala a o týden později se pro něj vracela :))

Své místo našel v ložnici v "mém" koutku. Noční stolek od Kartellu je sice stylovka s dostatečným úložným prostor, ale odkládací plocha je spíše jen na drobnosti - lampičku, nějakou květinu a chůvičku. Ale kam si dám třeba knížku? 
Takže proto tady, mám ho po ruce kdykoliv potřebuji. A jeho tvar se do ložnice perfektně hodí, protože i další novinky jsou kulaté :)

Tak mějte krásné i když upršené pondělí! 
A zase brzy pa!

Vaše Teru












2 komentáře:

  1. Krasa velika, take se chystam na predelavku loznice, ale porad nejak ne a ne najit cas:-(, asi to tak ma byt:-). Ten stolek z kolekce Svartan je uzasny. Libi se mi z ni moc veci,ale nedari se mi do Ikey dostat, navic hodne veci je na CM uz pryc, grrrr. A chvalim i pekny koutek pro prcka, ma vkus, mesic je moc pekny, tak cteni zdar:-) a jsem zvedava na zmeny na blogu;-). M.

    OdpovědětVymazat

Instagram