Nemocný pozdrav

Dnes mám pro vás jen malý pozdrav s maličkou ukázkou co se u nás doma zase změnilo.
Přiznám se, že nemám sílu něco složitého sepisovat či dekorovat a fotit. Proto jen takováto rychlovka - ale nezanedbávám vás, nebojte :)
Jen jsem zase lehla s nemocí - v tomhle směru ten podzim nesnáším, protože jak lehnu já, lehnou i kluci. A dny doma jsou pak hodně dloooouhé. Maminky jistě chápou jak to myslím :)
Naštěstí Matýsek je fit, tak nám držte palce, aby to nechytl i on. A přejte nám rychlé uzdravení!
Já vám zase přeji, ať se vám jakákoliv nemoc vyhne velkým obloukem!

Mějte se krásně.
Vaše Teru






3 komentáře:

  1. Tak to se uzdravte ,u nás to také trochu řádí..Ale v takovém prostředí by se mi marodilo dobře...U nás to je neustálý boj ,než něco uklidím ,děti to rozhází zase na druhé straně..Uklizeno máme jenom přes noc ...Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko dobrý den, tak chřipka se asi rozjela co? Mrzí mi to, ale přesně vím, jaké to je. My takto s naší Baru bojujeme od února do dubna. Letos začala chodit do školky a září bylo v pohodě, říjen už byla týden doma. Rýma se dostavila a k tomu ještě naše zlobivá ouška. Ty dny jsou hrozně dlouhé! Přeji Vám ze srdce opravdu brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Teri,

    z čeho máte, prosím tě, tu podlahu? Je to natřené dřevo nebo lino? Nebo ještě něco jiného? :O
    Díky za odpověď
    M. <3

    OdpovědětVymazat

Instagram