Koutek pro malého čtenáře

Už dlouho se u nás hodně čte. Čte se hlavně před spinkáním, na dobrou noc. Ale v poslední době je to čím dál častěji a sám se snaží - sedne si na zem, knížku v ruce a už mi vypráví pohádku. Samozřejmě jede podle obrázků, ale je u toho tak roztomilý a najednou hrozně rozumný. A já jen koukám, jak ten čas letí.
A tak jsem se rozhodla o malý update pokojíku pro Matýska. 

Do zařizování jsem zapojila i jeho, i když pokojík bude časem Marečka. Jeho podmínkou byl měsíc a tak jsem mu dala na výběr z několika plakátů a on si vybral stylového spícího fousáče. Asi proto, že byl nejvíce podobný opravdovému měsíci, který pravidelně každý večer po koupání hledáme. Místo jsem vybrala hned u okna, takže když nenajdeme opravdový, máme aspoň tento. A dítě je spokojené :-)

O víkendu jsem se do toho pustila a vy se teď můžete podívat jak to dopadlo. Mám ohromnou radost z toho, že se to Matýskovi líbí. To je největší odměna - hlasité "jééé" s úsměvem na tváři a jeho sladké "maminko, mám tě lád".

Mějte se krásně.
Vaše Teru















2 komentáře:

  1. Terezko, ke koutku jsem se jiz vyjadrila v predchozim prispevku, dnes chci pochvalit novy vzhled, povedlo se to;-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji, jsi zlatá! Už to tu změnu opravdu chtělo, připadala jsem si hrozně obyčejně :D Tak mám radost, že se ti to líbí! Krásný den i Tobě!

      Vymazat

Instagram