Flower power

Kdo mě zná, ví, že na kytky moc nejsem. Respektive jsem, ale na ty řezané. Ale v poslední době trochu měním názor. Kytičky mne asi začínají mít rády, i přesto, že na ně kolikrát zapomenu - jsem totiž známý zabiják všeho zeleného :))) Ale snažím se to napravit, protože zelená tomu světlému interiéru dodává větší šmrnc.

Začalo to přesazením olivovníku do nového květináče a přesunutí na nové místo. Jemu se obojí zřejmě zalíbilo a dobře se mu daří. Navíc jsem objevila krásné květináče v Hornbachu (kolikrát si říkám jestli je dobré mít ho skoro za domem :)). Stály pár korun a mám z nich ohromnou radost. Postupně jsem začala vymýšlet nová a nová místa, kam bych si je mohla dát a co by v nich bylo vlastně nejhezčí.

Dnes to bude jen takový průlet obývákem, ale plánuji ještě nějaké i do ložnice a kuchyně.
V obýváku se mi "náááhodou" objevil nový stoleček a já jsem hned vymýšlela co bych na něj mohla dát. Své místo tam našla knížka Monochrome home plná spousty inspirativních fotek. A takhle ji mám ihned po ruce. I když po domě také trochu cestuje :))

Máte nějaké tipy na pěkné zelené pokojové rostliny? Sem s nimi, ráda se nechám inspirovat!

Mějte se krásně. 
Vaše Teru












11 komentářů:

  1. Určitě si pořiď zamioculcas - ten je vděčný a nenáročný a pak pěknou skupinku kaktusů. zdravím H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc, Zamioculkas prave chci, tak jsem rada, ze ho doporucujete!:)

      Vymazat
  2. Zamioculcas taky doporučuju ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Za me orchideje, u me maji minimum pece a jdou, nekdo se jich boji, dle me neni treba, pak muzu sukulenty ruzne a taky se mi libi tzv. tchynin jazyk:-). Stastnou volbu. A ten olivovnicek zavidim, mne se desne libi, ale cely odesel, jedna vetvicka vyrazi od spodu, tak snad... Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Prosim kde se da sehnat olivovnik. A muze byt tedy v byte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho z Hornbachu :-) my tu mame kolem 19st a dari se mu, chce světlo, ale vic vam neporadim - v tomhle jsem nezkušená :) ale plánuji ho i ven, je proste krasny..

      Vymazat
    2. Dekuji za informaci. Tak ja vyzkousim a uvidim :) Hezky vikend preji.

      Vymazat
  5. Dobrý deň, prosím Vás, ako sa volá ten biely stolík vedľa gauča.
    Veľmi sa mi páči a chcela by som ho k nám do obývačky.
    Maja

    OdpovědětVymazat

Instagram