Mint & soft blue

V poslední době se to mint barvou všude jen hemží a to bych nebyla já, kdyby nechtěla být zase maličko jiná. A protože máme tuto barvu v obou pokojíčcích, rozhodla jsem se pouze pro malé barevnější doplnění.

Původní plán ale takový nebyl, chtěla jsem se té mint držet dál. Ale je těžké sehnat všechny doplňky v alespoň podobném odstínu. A když mi přišel světle modrý plakát místo mint, byla jsem z toho z počátku trochu nesvá, ale pak jsem si řekla, že to vlastně není vůbec špatný nápad. A že si s tím přece dokážu poradit!

Vzhledem k tomu, že kuličky na teepee už v kombinaci světle modré a mint jsou, nebylo to doladění tak těžké.
K velkému balonkovému plakátu jsem zvolila dva menší - ty jsem náhodou objevila v Lindexu a musela jsem je mít! I proto, že je jeden mint a na druhém je balon :)

Pak už stačilo vyměnit polštářky v teepee a změna je na světě.
Motiv zmrzlinky jsem si teď docela oblíbila (nojo, k tučňákům taky perfektně sedí :)), navíc má jednu velkou výhodu - je oboustranný. Jedna strana je mint a druhá světle modrá, takže pro mé plány ideální.

Teepee má u nás velký úspěch a tak jsem si řekla, že využiji volný prostor pod plakáty na další teepee. Ale z mé oblíbené samolepící tapety - stačilo nastříhat, trochu si s tím pohrát a další dva jsou na světě!:-)
Co na to říkáte? Líbí?

Krásný den přeji.
Vaše Teru










2 komentáře:

  1. Moc hezke, ani jsem netusila, ze i Lindex ma plakaty:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marcelko! No, jen tyhle, což je docela škoda, protože jsou opravdu pěkné a kvalitní :)

      Vymazat

Instagram