Koutek

Dnes mám pro vás jen takový malý článek o mém koutku v ložnici. 
Lampa zmizela na manželovu stranu a já zatím špekuluji nad tím, jakou dám k sobě. 
V hlavě mám spousty variant a nemůžu se rozhodnout, která by tam byla nejlepší. Ale zatím to nehoří, tak si na to správné rozhodnutí ráda počkám - zatím se mi to čekání vždy vyplatilo, ač bych si někdy za tu mou nerozhodnost nafackovala :)

Lapač snů je u malého, v poslední době nějak plakal ze spaní a tak jsem ho zkusila dát jemu a vida - je klídek. Za to mně se teď zdá jedna blbost za druhou :)) Nikdy jsem na to moc nevěřila, ale tady jasně vidím, že to opravdu funguje.
Takže už v hlavě kuji plán, jaký lapač dám Matýskovi, abych si mohla vzít zpět ten černý.
Vidím to na nějaký jemný mint.

Povlečení je správný kompromis mezi bílou a šedou (muž nechtěl bílé, ale já se ho jen tak nechtěla vzdát). Toto je z jedné strany bílé a při přehnutí je vidět jen šedý pruh, z druhé strany je to pak naopak. Takže zatímco já mám většinou bílou stranu navrchu, manžel spíše šedivou.
A jsme spokojení oba!:)


Mějte krásný prosluněný den.
Vaše Teru






1 komentář:

Instagram