Nový kabát

Náš domeček dostal nový kabát. Je krásný. Šedivý. 
Víte jak dlouho jsem takový kabát sháněla na sebe?:))

Musím však říct, že nám trochu trvalo najít ten ideální odstín - teprve v moment, kdy jsem otevřela vzorník, jsem pochopila, co to znamená "50 odstínů šedi". Bylo jich mraky! Měla jsem z toho trochu hrůzu, zvlášť když všechny ty šedé barvy byly skoro stejné.

Nakonec jsme se vypravili do vzorové prodejny Weber. Paní tam byla moc milá a pomohla nám spolu s fasádníky nejvíce. Po dlouhých úvahách nám na výběr zůstaly dvě barvy. Jedna světlejší - tu jsem chtěla já, a druhá o něco tmavší - tu chtěl zase manžel. 
Nakonec jsme ale vybrali světlou! Jupí, byla jsem štěstím bez sebe a nemohla se dočkat dne, kdy se na tom začne pracovat. Manžel už trochu trpěl - nemluvila jsem o ničem jiném :)

A pak nastal den D. 
Posuďte sami, jak se nám to (nebo fasádníkům :)) povedlo. Jestli jsem do té doby měla náš dům ráda, od teď ho vážně miluji! 
A to se ještě pár novinek chystá, ale o tom zase příště :) 


Mějte krásné slunečné pondělí!
Vaše Teru










13 komentářů:

  1. Ahoj Terezko, líbí se mi to moc, krásná barva! A super, že nakonec ta světlejší!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Verunko! Než to proschlo, tak to bylo tmavší, takže jsem ráda, že je to tak světlá :)

      Vymazat
  2. Krásné bydlení..moc moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta šedá je fakt super! Moc pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, Teri, super změna. To se moc nevidí, bohužel. Fakt moc povedený.
    Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko, moc moc děkuji :) myslíš, že lidi radši ty meruňkové že?

      Vymazat
  5. Ctu seda a vidim pak na fotce kremovou, nebo co. Tak koukam a koukam a divim se, az nize zjistim, ze fakt seda, a krasna, uplne jsem si oddechla, i kdyz nejde o nas dum:-). A betonove naslapy - prkna - jsou od Broze? Jestli jsou tedy betonove:-). Diky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ted jsi me rozesmala :-) Betonové naslapy jsou z Hornbachu a jsou od Presbeton :-)

      Vymazat
    2. Joooooooo? No super, ty by mohly byt levnejsi:-), dekujiiiiiiii. M.

      Vymazat
    3. Jestli chces název i cenu, staci rict :-))

      Vymazat
  6. Diky, uz jsem koukala na stranky, byly tam i ceny, vychazi opravdu lepe:-). Pekny slunickovy den. M.

    OdpovědětVymazat

Instagram