Změny v obýváku

Náš obývák v poslední době prošel malou změnou, která ovšem ještě není u konce :-)
 Ale trochu mi to trvá než na vysněné věci našetřím nebo se vlastně rozhodnu co a jak.

Změna nastala sundáním poličky, která sloužila na drobné dekorace a menší obrázky. Tu jsem nahradila obrazem a nástěnným svícnem. Vedle něho je pak volné místo, které chci časem využít stejným způsobem. Obraz jste už mohli zahlédnout na mém Instagramu. Na první pohled jsem se do něho zamilovala a hned mi bylo jasné, kam půjde. Musím říct, že mu to na novém místě moc sluší a s celkovou změnou jsem spokojená - teď už jen šetřit na další svícny a budu nejspokojenější :)
Plníte si i vy své sny?

Přiznám se, že si kolikrát připadám už jako cvok - všechny mé kamarádky nakupují oblečení, případně kosmetiku. Jen já lítám po obchodech s bytovými doplňky :)))
Jak to máte vy? Potřebuji nějaké nové věci na léto, tak doufám, že se to zase nezvrtne v designové nákupy :)))

Krásný pondělní den a i ty další!

Vaše Teru












4 komentáře:

  1. Opět moc krásné,musím říct že se mi různé plakáty a fotky či obrazy líbí a moc ,jen mi trošku vadí jejich ,,neorginalita,,že jsou všude.Osobně dávám přednost umění třeba i amaterskému ,ale mám svůj originál....Nebo něčemu od lidí z Fleru,Jinak jsem psala už víckrát moc se mi u vás líbí ,jste můj vzor..Líbí se mi Váš vkus,časem to snad doma taky trochu doladím (hodně jsem toho zkazila ,když jsem zařizovali a já jsem se v té době moc nezabývala styly, ale tím co se mi líbí kus od kusu a né co se k sobě hodí),pracuje se na tom postupně ,,stavěli jsme domek ještě není hotový (po 7 letech fasáda ,studna ....a spooousta nedodělků)dělali jsme vše co šlo sami..a teť potřebujeme postavit dílnu(manžel je řezbář a malíř), no však to asi znáte ,,člověk něco naplánuje a pak se to změní ,,třaba jsme museli koupit větší auto ,aby jsme se pohodlněji ale bezpečně věšli ,,,čekáme třetího kluka.Ale já jsem dítě štěstěny a nestěžuji si už dávno mám víc než jsem si kdy dokázala představit a nemyslím tím materiální stránku ale skvělého manžela ,rodinu a kamarády.Proto se mi váš blog také tak líbí ,,myslím že máte krásnou rodinu a manžela který se vám snaží splnit všechna přání a tak by to mělo být všude.Hups jsem se nějak rozepsala ,čtu každý článek a nepíšu moc komentáře,musím se polepšit když si s tím dáváte takovou práci...Mějste se pohádkově Veronika D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, Veru :) s plakáty máte pravdu, proto jsem si pro změnu zvolila tento - neni vidět tak často, také mi dalo pěknou práci ho sehnat :) Ale i to, že jsou všude - vidíme je hlavně na IG celého světa, tedy spíše Skandinávců, ale v ČR už tolik myslím ne :) A co si budeme povídat, kdybych chtěla mít něco, co nikdo nemá, tak asi nemám nic :))) U všeho se bohužel strhne nějaká lavina a pak to má každý..

      Jé, tak přeji pevné nervy! a hlavně at je vše v pořádku až do konce těhotenství a vlastně i po tom :)

      Jste zlatá, moc děkuji za komentář'

      Vymazat
    2. Máte pravdu Terezko..Ano u nás toho tak moc není ,jen nám co tento styl zbožňujeme ,to tak asi připadá protože se pořád díváme na nějaké inspirativní fotografie :),jinak u nás je spousta známých kousků z Ikea ,židle Thonet a Eames ,,takže tak nějak..,,.Nějak se tomu nedá odolat .Snažím se to doplňovat vlastními dekoracemi a také jsem podlehla repasovní starých kousků..je fakt že návštěvám se to u nás zdá ,,výjmečné a originální,ale já si v duchu říkám že je to severská klasika.No když někde něco vidím tak mě to třeba tak nenadchne ,až když to vidím někde u někoho na fotkách už zakomponované do interieru..Zrovna jsem obdivovala to nové šedé křesílko z Jisku, jste spokojená ,nebo je spíš krásné jen na pohled?Jinak mě mrzí že jsem prošvihla časopis s článkem o vás,nedá se to někde přečíst??

      Zdravím Veronika D.

      Vymazat
  2. Svicen i obraz jsou moc pekne. A s tim nakupovanim doplnku vs. obleceni to mam posledni dobou uuuuuplne stejne:-). Zdravi M.

    OdpovědětVymazat

Instagram