HNST.LY & Catness design

Je pro mne velkou ctí, že se mohu zúčastnit stylingové výzvy s HNST.LY. Možná jste ji zahlédli minulý rok u Radany či Martiny. Tentokrát je to se značkou Catness design. Znáte ji? 
Jedná se o ručně háčkované zboží - v jejich nabídce naleznete nejen úložné koše, ale i koberce, ošatky a pufy. Prostě samé krásné věci hodící se do jakéhokoliv interiéru.

No a vzhledem k tomu, že máme doma asi milion polštářků a plédů, zvolila jsem pro koš uplatnění téměř ihned. Mám ráda věci uklizené a všechny musí být na svém místě a proto těch košů už doma mám několik - i u dětí :-) 
No ale tenhle se navíc perfektně hodí do našeho bílo-šedivého obýváku.

Koš má pevná kožená ucha a tak jsem se rozhodla celý styling podtrhnout pomocí této barvy. Máme srpen, pole čekají na sklizení, a tak jsou přírodní barvy všude kolem nás. Kousek od domu jsem natrhala makovice a obilí, většinu jsem jich dala do mé oblíbené vázy a zbytek jen tak položila na stůl. Využila chvilky, kdy kluci spokojeně oddechovali ve svých postýlkách, udělala si k tomu výbornou kávu a vrhla se na to. 

Soutěž bude probíhat na blogu Iri, kde bude zveřejněna v neděli 21.srpna. Tam také můžete hlasovat o nejlepší styling a vítězka, kterou vy oceníte nejvíce hlasy, si může koš nechat. Z komentářů se pak vyberou dva čtenáři, kteří mohou mít to štěstí a vyhrát  Set tří ručně háčkovaných ošatek nebo Kupon v hodnotě 250 Kč na nákup zboží v e-shopu HNST.LY.

Na hlasování máte čas dva týdny, tedy do 4.září.
Tak mi držte palce a předem moc děkuji za každý váš hlas. A já na oplátku držím palce vám, ať vyhrajete :-)

Krásné dny.
Vaše Teru
















11 komentářů:

  1. jo tak ten je naprosto dokonalej <3

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, krásný fotky. I já se účastním výzvy, přesto, že to doma nemáme tak "vymazlený", jako vy. Koš je nááááádhernej, jsem z něj taky paf. A je větší, než jsem si ho představovala. Držím Ti palce stejně jako sobě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny koš, dokonalý styling! Jsi jednička :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Čistočistá nádhera! Kochám se a kochám a strašně se mi líbí kombinace koše a makovic, to je super nápad. Soutěž právě odstartovala u mě na blogu, tak držím palce:) Iri

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kose jsou nadherne, zcela bezkonkurencni:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marcelko! Ruční práce je hned znát :)

      Vymazat
  6. Odstíny šedé, v těch se cítím nejlépe. :) Je to moc povedené, Terko a držím Ti palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji a hlavně děkuji za příležitost! Je mi velkou ctí :)

      Vymazat

Instagram