Sauna

Sauna doma? A ještě v ložnici? A vlastně proč ne? Pokud zvolíte infra saunu, nic vám v tom nebrání. V té navíc můžete poslouchat rádio, číst si či hrát hry na tabletu.

Přesně takhle totiž přemýšlel můj manžel a tak ji tam máme. 
To víte, že jsem ze začátku docela brblala, zvlášť když saunování moc nemusím - já jsem totiž vodní živel. 
Ale druhou stranu - byl to manželův sen a většinou je na jeden jeho milion mých :))

Tak přesně tohle jsem řešili vloni na podzim a zimu už manžel spokojeně prosaunoval. A čím déle tam ta sauna stála, tím víc jsem si na ni zvykla i já. No ale hlavně jsem zase začala spřádat plány co s ní, aby se mi do mé vysněné ložnice hodila. Jak jsem již psala, dovolená mi pomohla utřídit myšlenky a hned jsem věděla, co přesně potřebuji.

No a tak vám ji můžu konečně ukázat! Je ve velikosti pro jednoho člověka, ale kdyby mě manžel někdy zlomil (což je nepravděpodobné), vejdeme se tam oba.

Máte rádi saunování? Pořídili by jste si ji také?

Mějte se krásně.
Vaše Teru








2 komentáře:

  1. Terezko, mám to podobně. Jsem také vodní živel a sauna! No někdy, ale hodně málo. Domů bych si jí klidně pořídila, partner spřádal plány už dlouho, jak jí vymyslet v koupelně, poněvadž ten prostor na ní nemáme. Zatím z toho sešlo, ale člověk nikdy neví. Ve vašem podání vypadá sauna, jako by tam stála odjakživa. Krásné! Pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den mohla bych se zeptat na typ sauny a kde jste ji koupili popr rozmer Dekuji Katka

    OdpovědětVymazat

Instagram