Narozeniny

Letos jsou to velké počty - Mareček slavil první rok svého života, Matýsek má v září tři roky a blog v ten samý den jede už druhým rokem. Je to vůbec možné?

Tímto bych vám, všem mým čtenářům, chtěla moc poděkovat za vaši podporu, přízeň a všechny vaše nádherné komentáře. Jsem moc ráda, že se vám náš styl bydlení líbí a mně je velkým potěším, že ho můžu ukazovat dál. Doufám, že vás budu bavit v příštích letech (protože nedodělků je tu pořád dost a mě design jen tak bavit nepřestane :))

Takže DĚKUJI MOC!

Jak jsem již v psala v předchozím článku, je po oslavě - po krásné oslavě plné zmrzlinek.
Už jste možná zahlédli můj článek na blogu Nordic Day. Měla jsem totiž tu možnost, využít některé dekorace na oslavu narozenin právě od nich.

Jako každý rok jsem si veškeré občerstvení zajišťovala sama za pomoci mé sestry. Letos nás bylo o pár lidí méně a tak se to obešlo bez nervozního a zběsilého pobíhání, že to nemůžeme stihnout :)
Původně jsem zvažovala nechat narozeninový dort vyrobit, ale pak jsem si to rozmyslela nejen kvůli ceně - náš starší syn skoro nejí, takže by to bylo trochu zbytečné. Snad to s ním bude příští rok lepší.
Držte palce :)

Tak nakoukněte sem a podívejte se jak celá oslava probíhala.

Mějte se krásně.
Vaše Teru




















4 komentáře:

  1. Malému oslavenci vše nejlepší!.-)Ráda k vám nakukuji:-)Hezký den V.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Mám ráda tvoje fotky a tvůj blog. Děkuju za něj.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné, ráda Vás čtu. ��

    OdpovědětVymazat
  4. To nemají být otazníky, ale usměváček :)

    OdpovědětVymazat

Instagram