Christmas wishlist

Už na Vás dýchla vánoční atmosféra? Já se přiznávám, že jsem v tom až po uši. Pomalu si chystám vánočně zimní dekorace (no až tak pomalu ne:)), formičky na cukroví a už se moc těším až náš dům provoní cukroví. Letos to beru velmi vážně :)


Co se týče nadělování dárků, davové šílenství v obchodech se mě naštěstí nedotklo - ač stále nemám jeden jediný dárek. Sbírám nápady a už postupně začnu objednávat. Snad budou mít obdarovaní radost!

Po čem touží Vaše srdce? Na co se letos těšíte pod stromečkem? 

                    Přikládám svůj wishlist pro inspiraci, jedná se hlavně o kousky do domu - na to se teď soustředím nejvíce. Ale nesmím ošidit ani sebe, chystáme se jet mezi svátky s manželem do Parndorfu, tak doufám, že tam ulovím nějakou crossbody kabelku od Michaela Korse. V loni jsem od muže dostala peněženku, tak už chybí jen ta kabelka :-)


Mějte se krásně!

Vaše Teru


   Xmas wishlist


1 komentář:

  1. Terezko odkud je ten kabatek, je bozi! Ten z H&M mi vyprodali :-(

    OdpovědětVymazat

Instagram