Vysněná Ylva Skarp

Plánovala jsem koupi až po Vánocích, ale díky NordicDay jsem ji musela mít prostě dřív. Když jsem ji v jejich nabídce konečně uviděla, moje srdce radostí zaplesalo. A nevěřili by jste, jak je těžké se rozhodnout pro jeden jediný plakát! Díky vaší pomoci na facebooku , jsem se nakonec rozhodla pro plakát Creativity - tímto moc děkuji!

K němu jsem objednala také balící papír a pohlednice - mám ráda tyto malé rozměry, lepím je pomocí washi pásek na lednici či zeď v pracovně. A vypadá to opravdu dobře a nemusíte kupovat velké (a dražší :)) rozměry.




Plakát je zabalený do nádherného černého tubusu na kterém je nalepená samolepka "Ylva Skarp". Ačkoliv jsem toto balení viděla mnohokrát na Instagramu a Pinterestu, příjemně mě překvapilo. Co překvapilo, přímo okouzlilo. Doufám, že to není můj poslední plakát od ní. Své místo má jasné, ale ještě si chvilku počká na zarámování. Už teď se nemůžu dočkat toho, jak mu to u nás bude slušet.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram