Vánoční inspirace

Já jsem říkala, že o Vánocích toho ještě hodně uslyšíte a dnes je to přesně měsíc do dne D.! :)

Původně jsem chtěla publikovat úplně jiný článek, ale PPL mi překazilo můj plán a tak jsem se rozhodla, že Vás alespoň trochu navnadím mojí vánoční inspirací ulovenou na Pinterestu :)

A proč mi PPL překazilo plán? Očekávám pár dekorací k dokonalému zimnímu "outfitu" našeho domu, pár jich ještě nedorazilo a bez nich to prostě není ono - ale nebojte, brzy se pochlubím. 
Naše Vánoce se ponesou v duchu bílé, černé a měděné.

 Včera jsem zkoušela své první perníčky, po domě se linula ta jejich úžasná vůně a já byla nadšená. Ovšem pouze do té doby než jsem do nich kousla - byly tvrdé :-(  Malému i manželovi sice chutnaly, ale já bych je přece jen chtěla mít dokonalé. 
Takže pokud máte nějaký osvědčený recept na ihned měkké perníčky, sem s ním! Prosím :)


Předem moc děkuji!

Mějte se krásně!

Vaše Teru























4 komentáře:

  1. �� mám uzasny recept na pernicky (hned krásně měkké). Ve stredu privezu! A nooc děkuji ta další inspiraci na vánoční deko. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, těším se :-* a ja uz to tu budu mit snad komplet vyzdobené :)

      Vymazat
  2. Já je mám taky vždycky tvrdé,ale když je dáte do krabičky s nakrájeným jablkem,krásně změknou.. ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram