Winter decor

Dnes mi byla venku taková zima, že jsem opravdu ráda, že jsem doma. Možná jsem promrzla během včerejšího focení - o to se s vámi také podělím. Fotky jsou opravdu nádherné a i mého muže to bavilo - a to je opravdu co říct :)

A to bych nebyla já, kdybych si při tomto dlouhém večeru něco nevymyslela - připravila jsem si pro vás takovou malou koláž ohledně dekorací do domu. Dnešním dnem jsem si totiž vážně, ale opravdu vážně, usmyslela, že začnu aranžovat a tvořit zimní interiér. Vánoce jsou ještě daleko (počítala jsem to, a vážně si radši počkám na Advent - nechci být za blázna :)), ale zima už je velká, proto je čas se pořádně zachumlat a vychutnávat si teplý nápoj a film.



Christmas decor



Momentálně se mi na stole povalují šišky, žaludy, papíry, washi pásky a svíčky a přemýšlím, co s tím vymyslím. Rozhodla jsem se zútulnit předsíň a obývací pokoj - respektive jídelní stůl, gauč a skřínky u TV. 

Stěna u gauče je zatím prázdná (čeká na vytoužené G od Playtype) a tak jsem 
ji vylepšila malým paroháčem :)





Chystám se na nákup v papírnictví a Hornbachu, a hurá do toho! Snad se mi to vše povede tak, jak má. Na koupených věcech nemůžu nic zkazit, ale to tvoření, hmm, musím si věřit! :)) 
Držte mi palce a určitě se již brzy pochlubím s výsledkem!

My se večer zachumláme do deky a pustíme romatický (doufám :)) film! 

Mějte se krásně!

Vaše Teru






2 komentáře:

  1. U nás už vánoční atmosféra je a nikdo z návštěv (a že jich u nás teď bylo), mi nenaznačil že jsem blázen :-D je to každého věc ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram