Náš zimní domov


 Dnes PPL nezklamalo a zbylé dekorace jsou doma! Už mi zbývá pouze koupit svíčky do měděného adventního svícnu, nějaký menší stromeček a pár ozdob na něj. A s největší pravděpodobností nakonec neodolám polštářku Gran black od Fine Little Day - stálo mě to hodně přemlouvání, původně jsem si byla jistá tím, že ho vyrobím, na druhou stranu - člověk si má dělat radost a je mi jasné, že bych ho časem stejně pořídila :)

Součástí dnešního balíčku byla i má vysněná a vůbec první svíčka Yankee Candle - vybrala jsem bílou s vůní Sugared Apple. A jsem naprosto nadšená, dlouhou dobu mě tato značka nechávala chladnou, nechápala jsem co na ní všichni mají a teď už chápu. Nejenže má krásný obal, ale nádherně provoní celý dům. Dokonce i igelit, ve kterém byla svíčka zabalena, voní přes celou komoru - máme tam koše na tříděný odpad, přemýšlím, zda ho vůbec vyhodím :-D

Takže jak jsem slíbila, zde jsou fotky - v hlavní roli také stromečky z mého prvního DIY návodu  :-)


Mějte se krásně!

Vaše Teru



















9 komentářů:

  1. Krása! Mě taky pořád láká Gran origoš, moje DIY verze mě neuspokojuje, ale rozhodla jsem se, že ta cena je fakt šílená. Nakonec to udělám jinak;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je, taky me to stve, ale hlodalo by me to porad.. Musim šetřit :-D me se tvoje verze moc líbí!! Jak to udelas? To jsem zvedava :)

      Vymazat
    2. Hele, říká se - když to nemůžeš dostat z hlavy, kup to!:) Koupila jsem si jednu látku a ušiju si něco na ten způsob. On je totiž fakt nádhernej, ale to je zas ten můj problém - už ho má tolik lidí!!

      Vymazat
  2. Terzko, polstarek si take preju, po Vanocich si udelam radost, ted musim myslet na ostatni a nakupovat pro jine ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, to je jasne, ostatni maji přednost - od toho to jsou Vanoce a věřím, ze ty k Vánocům dostanes také krasne dárky :)

      Vymazat
  3. Teru to vypadá krásně a jemně, už se těším, až Vánoce u vás propuknou na plno. Já zaostávám, protože na balíček z PPL stále čekám! :-) Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Šári! Ja se zase moc těším na ty vaše Vánoce! Je mi jasné, že to bude pecka a už aby tě ppl také navštívilo a já se mohla kochat! :) já se obávám, že budu zase očekávat PPL :-D

      Vymazat
  4. Terezko, máš to krásně nazdobené. Jsem zvědavá na tvé další úlovky! Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) další ulovky uz budou jen ozdoby ma stromeček (snad :-D ) a další novinky az v novém roce :) koukala jsem na tvůj blog a ten stromečkovy polstarek se ti moc povedl!!

      Vymazat

Instagram