Stromeček z papíru


Zdravím při deštivým dni, jak trávíte tento čas?

Já jsem se pustila do tvoření slíbených zimních dekorací. 
Nakoupila jsem si úžasné čtvrtky - na černé asi není nic zvláštního, ale z té mramorové mám opravdu velkou radost, protože jsem ji zatím nikde jinde neviděla a mramor mám moc ráda.

Zde je návod, není to nic složitého, zvládne to opravdu každý :)


Potřebujete:

pevnější papír - čtvrtka 
nůžky
tužka
   předloha stromečku
guma



Na čtvrtku si nakreslete stromeček - já jsem použila formičku na cukroví, ale bylo to hrbolaté a nepřesné, ale jako náčrt dobré - mou rukou by to bylo asi ještě horší :)) Pak jsem to dotahovala k dokonalosti.
Potom jsem si vše vystřihala a doprostřed každého stromečku ještě zvlášť střihla - jednou zespodu, jednou svrchu, tak aby do sebe "zapadly".
Předtím, než jsem je dala dohromady, jsem vygumovala tahy tužkou - na černém je neuvidíte, ale na mramorovém ano a proč to tam mít, když to může být dokonalé bez toho :)
Následně jsem stromečky dala k sobě a bylo! 

Je to velmi jednoduchá a stylová dekorace, věřím, že se vám bude také líbit!




Krásný večer!


Vaše Teru
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram